poniedziałek, 14 listopada 2016

Make bento, not war! #155

Make bento, not war! #155

Pomysły na lunchbox
Dzień dobry, 

Mamy poniedziałek, więc standardowo mam dla Was wpis z lunchboxami z minionego tygodnia. Muszę się troszkę przestawić i przyzwyczaić do zmiany czasu, bo często gdy mam już przygotowane pudełka, nie mam warunków, aby robić zdjęcia. A zdjęcia w sztucznym świetle nie wchodzą w rachubę. Stąd też brak wpisu z lunchboxami w biegłym tygodniu. Czas najwyższy przestawić się na gotowanie wczesnym rankiem. 

A co w lunchboxach? Jak zawsze różnorodnie i smacznie. W ruch poszły także termosy, które Połówek zabiera ze sobą praktycznie każdego dnia. Nie gotuję jednak niczego z myślą o posiłku w termosie. Pakuję do nich to, co akurat przygotowywałam na obiad. Ostatnio są to najczęściej potrawki, chili i gulasze, które gotuję (z lenistwa i braku czasu) w Cuisine Companion (w naszym domu nazywanym po prostu Kuzynem) lub Multicookerze (czyli Reńku).

Przypominam, że więcej lunchboxowych inspiracji znajdziecie na moim drugim koncie na Instagramie- Makebentonotwar. Dzielę się tam pomysłami na jedzenie do pracy oraz migawkami z mojego bento plannera. Zachęcam do śledzenia i komentowania. A jeśli wrzucacie zdjęcia swoich lunchboxów na Ig, to koniecznie oznaczcie je hasztagiem #makebentonotwar.


Pudełeczko jeszcze z poprzedniego tygodnia, a w nim placuszki na mące kokosowej, nasiona granatu, kiwi i powidła piernikowe

PONIEDZIAŁEK

Na śniadanie frittata z pieczarkami, sos z cukinii, seler naciowy i pomidorki. 


Na drugim pięterku placuszki gryczane z jabłkami, mandarynki, kiwi i konfitura ze śliwek.


W termosie strogonow plus dodatkowo pieczywo.


WTOREK

Na śniadanie shiri shiri z marchewki plus pół małego awokado skropionego sokiem z cytryny. 


W drugiej części placuszki kokosowo-ryżowe, kiwi, mandarynka i konfitura śliwkowa z cynamonem


W termosie ponownie porcja strogonowa plus osobno pieczywo.

6 komentarzy :

  1. Muszę kiedyś zrobić jakieś placuszki na lunch:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie uwielbiam Twoje bento, chyba już to kiedyś pisałam... Cóż, nadal uwielbiam i podpatruję:-) przepysznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze ciekawie i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudnie i pewnie tak samo niebiańsko smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam mniam!

    Wygląda naprawdę świetnie! I idę do przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego wpisu było mi trzeba ;) od niedawna jemy paleo i Mąż bierze pudełka obiadowe do pracy. to dla mnie mega inspiracja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.