poniedziałek, 27 czerwca 2016

Make bento, not war! #140

Make bento, not war! #140


Dzień dobry, 

Dzisiejsze podsumowanie jest dość mocno dziurawe, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Tym razem królują przede wszystkim moje pojemniki, a w nich głównie szparagi. Sezon na to pyszne warzywo niestety już dobiega ku końcowi, dlatego "żegnam się" z nim praktycznie każdego dnia.

Zapraszam do lektury i życzę Wam udanego tygodnia. Pamiętajcie o tym, by zabrać ze sobą do pracy dodatkową butelkę z wodą. 

PS. Jeśli wrzucacie zdjęcia swoich lunchboxów na Instagram, to koniecznie oznaczcie je hasztagiem #makebentonotwar


PONIEDZIAŁEK

U Połówka hummus ze szparagów posypany zaatarem plus warzywa: marchewka, ogórek, rzodkiewka. 


Na drugim pięterku sushi ze szparagami plus sos sojowy. Był to debiut Połówka w rolowaniu. Jak na pierwszy raz, wyszło naprawdę nieźle.


U mnie na śniadanie pudding chia na napoju kokosowym plus borówki, nasiona konopi i jagody goji. 


W moim pojemniku hummus szparagowy plus warzywa: główki szparagów, papryka, seler naciowy, rzodkiewka, ogórki gruntowe. 

Na drugim pięterku sushi ze szparagami plus sos sojowy.  


WTOREK

W moim lunchboxie makaron z suszonymi pomidorami plus pomidor z dymką i czarnuszką.

Na drugim pięterku pieczony kalafior, rzodkiewki i bób.


ŚRODA

W bento szparagi smażone z brązowymi pieczarkami plus gotowane na parze główki szparagów. 

Na drugim pięterku makaron z pesto z rukoli oraz pomidor z czarnuszką i dymką. 

5 komentarzy :

  1. U mnie też dziś pomidor z dymką :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomidory z młodą cebulką mogłabym jeść latem każdego dnia. Szczególnie uwielbiam malinowe i bawole serca <3

      Usuń
  2. To będzie bardzo dziwne pytanie, ale co mi szkodzi :-) - czy jagody goji trzeba jakoś "przygotowac" przed jedzeniem? Namoczyć czy coś? Raz próbowałam je zjeść ale strasznie kleją mi się do zębów i przez to są "uciążliwe" do pogryzienia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych jagód goji nie jadam, własnie ze względu na to, że są dość mocno wysuszone i lekko twardawe. Dorzucam je do nocnej owsianki, puddingu chia, koktajli, dzięki czemu stają się miękkie i przyjemne w jedzeniu.

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.