sobota, 23 stycznia 2016

Płatki ryżowe na mleku

Płatki ryżowe na mleku

 Płatki ryżowe na mleku przepis
Płatki ryżowe na mleku

Płatki ryżowe na mleku to jedno z moich ulubionych śniadań. Są ekspresowe w przygotowaniu i świetnie smakują w połączeniu z owocami. Jem je praktycznie każdego dnia, odkąd jakiś czas temu przejadły mi się płatki owsiane.

Przy okazji to już 300. przepis w cyklu Śniadanie Mistrzów! Gdy rozpoczynałam go, nawet nie sądziłam, że uda mi się zgromadzić tak pokaźną bazę śniadaniowych przepisów. W tym roku z pewnością powiększy się ona o kilkadziesiąt nowych, troszkę lżejszych potraw.

 Płatki ryżowe na mleku jak zrobić


PŁATKI RYŻOWE NA MLEKU
Śniadanie Mistrzów #300

Składniki:
  • 40 g płatków ryżowych błyskawicznych
  • 1 szklanka mleka lub napoju roślinnego, np. sojowego, migdałowego (250 ml) 
  • dodatki: ulubione świeże owoce

    Przygotowanie:

    Płatki ryżowe umieszczamy w rondelku i zalewamy mlekiem lub napojem roślinnym. Zagotowujemy, następnie gotujemy przez 2-3 minuty. Przelewamy płatki do miseczki, dodajemy ulubione owoce i podajemy.  

     Płatki ryżowe na mleku proporjce


     Płatki ryżowe na mleku przepis
    Płatki ryżowe na mleku
    Przepis na płatki ryżowe na mleku w wykonaniu czytelników:













    Całkowity czas przygotowania: 5 minut.

    5 komentarzy :

    1. Ryżowych na mleku jeszcze nie robiłam. Kiedyś kupiłam ryżowe i były gorzkie. Czy one zawsze takie są? Czy po prostu trafiłam na jakieś niedobre... ? :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Majanko, musiałaś źle trafić. Są bardzo smaczne i delikatne. Ja kupuję je w Tesco.

        Usuń
    2. nie jadłam ich z 10 lat:) Bo naczytałam się że są oczyszczone i mają wysokie IG:( a tak je lubiłam! Zrobię sobie za to ryż na mleku- smak podobny:) Piękne przepiękne zdjęcia!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    .