piątek, 16 października 2015

Prosty drink z sokiem ananasowym

Prosty drink z sokiem ananasowym


Wpis skierowany jest wyłącznie do osób pełnoletnich 

Musicie mi wybaczyć, ale znam maksymalnie 5 nazw popularnych drinków. Pokusiłam się nawet o przejrzenie kilkunastu kart drinków w sieci, jednak nie udało mi się odnaleźć podobnego koktajlu do tego, który dziś Wam prezentuję. Ten prosty drink to połączenie wódki, soku ananasowego i popularnego napoju Sprite (ewentualnie innego o podobnym smaku). Jest słodki i lekko musujący, a przygotowanie go zajmuje dosłownie kilka chwil. Możecie go dodatkowo wzbogacić o dodatek syropu cukrowego (wykonacie go bez problemu sami w domu).


DRINK Z SOKIEM ANANASOWYM I SPRITE’M 

Składniki (na 1 porcję):
  • 50 ml wódki
  • 50 ml soku ananasowego
  • 50 ml Sprite’a
  • 1 łyżeczka syropu cukrowego (opcjonalnie)
  • lód
  • cząstka cytryny

Przygotowanie:

W szklance umieszczamy lód. Wlewamy wódkę, sok ananasowy, Sprite i syrop cukrowy (jeśli chcemy otrzymać słodszego drinka). Mieszamy. Dodajemy cząstkę cytryny. Podajemy od razu po przygotowaniu.


Uwagi:

- Syrop cukrowy można zakupić jako gotowy produkt w sklepie. Można go też w prosty sposób przygotować w domu, wystarczy cukier rozpuścić w gorącej wodzie w proporcji 1:1 (na 1 łyżkę cukru 1 łyżka wody).


Prosty drink z sokiem ananasowym i Sprite’m 
Czas przygotowania: 5 minut.

4 komentarze :

  1. Juz dawno odkrylam, ze ze spritem wszystko da sie wypic ;)) A tak serio, to ladnie to tak szczuc drinkiem idealnie wpasowanym w moj gust, kiedy wlasnie padlam na kanape po calym dniu i nie mam sily juz na nic? a zwlaszcza na pojscie po zakupy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis w piątek przed sobotą... Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.