poniedziałek, 7 września 2015

Make bento, not war! #101

Make bento, not war! #101

Bento
Witajcie w kolejnym podsumowaniu tygodnia z posiłkami w pudełku. Tym razem nad zawartością bento boxów czuwał Połówek. Ja do zabawy w pakowanie posiłków powrócę dopiero za jakiś czas, gdy wyzdrowieję. Póki co, zmuszona jestem trzymać się z dala od kuchni i szczerze mówiąc, po prawie 2- tygodniowej przerwie tęsknię za gotowaniem jak nigdy. 

Przy okazji w zestawieniu wylądował nowy pojemnik, który dostałam w prezencie od Połówka z okazji setnej odsłony cyklu "Make bento, not war!". Na razie sprawdza się świetnie. Już wkrótce postaram się napisać Wam o nim troszkę więcej. 

Make bento, not war!



PONIEDZIAŁEK

W moim pojemniku proste bento składające się z makaronu crudaiola (z papryką, pomidorkami, czosnkiem, oregano i kaparami) oraz pomidor malinowy z dymką. 



WTOREK

W zestawie u Połówka kasza gryczana z pieczarkami i sosem sojowym. Taką kaszę robimy na mnóstwo sposobów, zawsze smakuje super i zarówno ja, jak i Połówek, lubimy ją jeść na zimno. Tu akurat wymieszana została kasza gryczana palona i niepalona. Dodatkowo dietetyczne mielone z kurczaka oraz warzywa: marynowane buraki, pomidory, cukinia chili i ogórek gruntowy. 


Bento, które z powodzeniem wystarczyło mi aż na trzy posiłki. W pojemniku "twarożek" na bazie naturalnego tofu, z dodatkiem rzodkiewki, dymki wraz ze szczypiorkiem i czarnuszki. Dodatkowo warzywa: pomidor bawole serce, ogórek, rzodkiewka w plastrach i pieczywo. Na drugim pięterku pyszny makaron z suszonymi pomidorami i oliwkami. Makaron wyszedł Połówkowi wyjątkowo smacznie. Koniecznie do powtórzenia i to jeszcze nie jeden raz. 



ŚRODA

W zestawie u Połówka dietetyczne burgery z marchewką w wersji mini, dodatkowo cukinia w zalewie musztardowej, pomidorki oraz pilaw z cukinią i groszkiem (bez szpinaku, bo tego akurat zabrakło).


W moim bento pasta vel dip z fasoli z pieczoną papryką (posypany płatkami ostrej tureckiej papryki w płatkach i czarnuszką). Obowiązkowo w zestawie pojawiły się warzywa: ogórek, pomidor, pieczona papryka oraz oliwki. Jako dodatek do śniadania pieczywo.


CZWARTEK

Połówek zabrał ze pilaw z kurczakiem, pomidorami i papryką. Jako przegryzka ogórek gruntowy i marynowane pomidory koktajlowe


W moim bento ponownie "twarożek" na bazie tofu. Jak nie przepadam za tym kostkowanym tofu, to w takim wydaniu posmakował mi wyjątkowo. W drugiej przegródce warzywa. Dodatkowo pieczywo. 

7 komentarzy :

  1. jak zwykle pudełka wyglądają wyjątkowo apetycznie :) aż sama coraz poważniej zastanawiam się nad kupnem lunchboxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pudełka są niesamowite! Najbardziej podobają mi się takie z wieloma przegródkami. Jakoś wcześniej zawsze się zastanawiałam w sumie po co tyle przegródek. Ale po przeczytaniu kilka Twoich postów z bento, zainspirowałam się i chyba poszperam w internecie w poszukiwaniu jakiegoś fajnego pudełka ;)

    w-spodnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM TEN CYKL!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Same smakołyki, Wtorek najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam :) aż głodna się zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.