poniedziałek, 26 stycznia 2015

Make bento, not war! #71

Make bento, not war! #71


Tym razem mam dla Was zestawienie pojemników z trzech dni. Oczywiście nie oznacza to, że w dwa kolejne nic nie przygotowałam. Czasem po prostu nie mam najmniejszej ochoty na rozkładanie desek do zdjęć i wyciąganie statywu. Zajmuje to wprawdzie 10 minut, jednak wymaga odrobiny siły, by zwlec się z kanapy po intensywnym dniu pracy. Musicie mi wybaczyć moje lenistwo. 

W minionym tygodniu zestawy były wyjątkowo ekspresowe i wymagające ode mnie minimalnego wkładu pracy. Oczywiście pomimo tego były bardzo smaczne. Zapraszam do lektury i życzę Wam udanego i smacznego tygodnia :)

Make bento, not war!


PONIEDZIAŁEK

U Połówka w śniadaniówce owsiane naleśniki z białym serem (wymieszanym z jogurtem naturalnym) i frużeliną z malin plus kiwi.
Jako drugi posiłek sałata rzymska z papryką, ogórkiem, czerwoną cebulą, oliwkami i kurczakiem. W osobnym pojemniku dressing musztardowy. 
Trzeci posiłek kasza gryczana z pieczarkami, piersią z kurczaka i sosem sojowo-grzybowym. Dodatkowo marchewka oraz brokuł (gotowane na parze).


W moim zestawie nocna owsianka z karobem, borówkami amerykańskimi i kiwi.
Drugi posiłek to makaron ryżowy z pesto z rukoli, pomidorkami, bazylią oraz klopsiki z bobu z piekarnika. Dodatkowo pieczona brukselka i kalafior. 
Na obiad makaron żytni z brokułem, tofu, drobno posiekanym czosnkiem, pomidorkami koktajlowymi i oliwą. Ostatnio to jeden z moich ulubionych pojemnikowych posiłków.


WTOREK

Na śniadanie u Połówka placki twarogowo-bananowe z mąką owsianą. Dodatkowo 2 łyżki jogurtu naturalnego i mandarynka. 
Na drugi sałatka z kurczakiem gotowanym na parze i warzywami (sałata rzymska, pomidor, czerwona cebula, fasola, papryka) plus dressing z octem balsamicznym.
Ostatni posiłek to kurczak z parowaru, kasza gryczana z sosem sojowym, kilka plasterków ogórka, brokuł oraz dwa bakłażany nadziewane orzechami.


U mnie w pojemniku nocna owsianka z karobem plus borówki, kiwi . Osobno mandarynka.
Drugi posiłek to kasza bulgur z rukolą, soczewicą, brokułem, wymieszana z drobno posiekanym czosnkiem, sokiem z cytryny i oliwą. Dodatkowo kilka grillowanych karczochów z oliwy, pieczona brukselka i koreczki.


ŚRODA

U Połówka na śniadanie sernikowa owsianka z jagodami mrożonymi. Dodatkowo w małym pojemniku konfitura śliwkowa z wanilią.
Drugi posiłek to szaszłyki z kurczaka w marynacie z przyprawą 5 smaków, makaron smażony z chili, imbirem, sosem chili i sosem sojowym oraz pół pomidora. Dodatkowo w pojemniku jedna mandarynka i ćwiartka jabłka.


W moim pudełku makaron żytni z brokułem, soczewicą, karczochami oraz tofu (doprawiony oliwą, sokiem z cytryny i świeżym czosnkiem).

8 komentarzy :

  1. Muszę spróbować sernikowej owsianki, wygląda ślicznie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne zestawy, zabrałabym ze sobą wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zestawy podobają mi się zdecydowanie bardziej i wszystkie bez wyjątku są w moim guście :) Najbardziej zaciekawiły mnie te klopsiki z bobu - muszą być pyszne :) Nie mogę się doczekać, aż zacznie się sezon na te strączki ;)
    A takie danie jak na ostatnim zdjęciu sama robię bardzo często i wygląda niemal identycznie, tylko nie dodaję karczochów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest zakładka archiwum bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie robię porządki na blogu i zakładka została zlikwidowana. Być może za jakiś czas powróci.

      Usuń
  5. Niezmiennie uwielbiam Twoje zestawy! Smaczne zdrowe i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.