piątek, 22 sierpnia 2014

Kawa mrożona z lodami

Kawa mrożona z lodami

Mrożona kawa z lodami
Kawa mrożona z lodami

Mam nadzieję, że pogoda u Was dopisuje i korzystacie z ciepłych i słonecznych dni lata. Zamiast porannej kawy czy deseru najlepiej przygotować sobie szklaneczkę mrożonej kawy, obowiązkowo z dodatkiem ulubionych lodów. Ja wykorzystałam popularną kiedyś Śnieżkę, którą być może większość z Was pamięta z dzieciństwa. Zrobienie takiej kawy do dosłownie kilka chwil, należy tylko pamiętać o wcześniejszym przygotowaniu naparu kawowego.

Kawa mrożona z lodami przepis

KAWA MROŻONA Z LODAMI

Składniki (na 2 porcje):
  • 2-3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 200 ml zimnego mleka
  • 1 opakowanie lodów waniliowych "Śnieżki" (bez wafelka) lub inne ulubione lody
  • bita śmietana
  • tarta czekolada
Przygotowanie:

Kawę rozpuszczamy w 200 ml gorącej wody i ostawiamy do całkowitego ostygnięcia. Następnie zimną kawę łączymy z mlekiem (najwygodniej zrobić to w słoiku lub shakerze). W dwóch wysokich szklankach umieszczamy lody, nalewamy kawę. Dekorujemy bitą śmietaną i tartą czekoladą. Podajemy natychmiast po przygotowaniu.

Czas przygotowania: 10 minut.

5 komentarzy :

  1. Pięknie się prezentuje! Choć nie przepadam to z chęcią bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że pogoda tak się popsuła.. :(
    bo kawa mrożona to zdecydowanie najlepsze co można sobie wymarzyć latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W porze wakacyjnej jestem wręcz uzależniona od mrożonej kawy... Pycha!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglada i rewelacyjnie smakuje. Stawia na nogi w upalne dni. Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kawa. Miałam kiedyś z kumpelką ulubioną kawiarenkę lodziarnię w której pyszną mrożoną kawkę podawali. Przypomniałaś mi kochana stare czasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.