czwartek, 28 sierpnia 2014

Banany pieczone z czekoladą

Banany pieczone z czekoladą

Zapiekane banany z czekoladą
Banany pieczone z czekoladą

Tym razem mam dla Was najprostszy deser na świecie, do którego przygotowania będą Wam potrzebne tylko trzy składniki. Nie mam w zwyczaju zamieszczać na blogu aż tak banalnych przepisów, jednak Połówek się uparł, że te banany muszą wylądować na blogu. Gorące banany, płynna czekolada i ulubione lody. Czasem te najprostsze rzeczy są najlepsze.


Banany pieczone w piekarniku

PIECZONE BANANY Z CZEKOLADĄ

Składniki (na 2 porcje):

  • 2 banany 
  • 4 kostki gorzkiej czekolady (lub mlecznej, jeśli taką wolicie)
  • ulubione lody (ja użyłam waniliowej Śnieżki)
Przygotowanie:

Banany układamy w naczyniu do zapiekania. Ostrym nożykiem nacinamy skórkę wzdłuż. Rozszerzamy skórkę, wkładamy pod nią posiekaną czekoladę (lub startą na tarce). Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy przez około 20-25 minut, aż skórka bananów zrobi się czarna a czekolada rozpuści. Banany podajemy od razu po przygotowaniu z dodatkiem ulubionych lodów. 



Czas przygotowania: 25 minut.

9 komentarzy :

  1. U nas to jest deser z grilla :). Podajemy go z cukrem cynamonowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matuchno! po prostu szał!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam i nie raz robiłam podobne :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas takie banany to tradycja podczas grillowania... Banany kładziemy na ruszt, gdy zaczynają pękać to znaczy że są dobre. Polewamy czekoladą + lody i deser gotowy :) mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zrobić takie, wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się - czasem zapominamy, jak pyszne są takie najprostsze dania i desery :) Warto o nich przypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z lepszych deserów :-) Wcale nie taki banalny, bo kiedyś na studiach podałam go koleżance a ona ze zdumienia oczy przetarła...bo jak to banan pieczony w skórce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam dzisiaj na deser... Jest przepyszne, w zasadzie nie spodziewałam się, że aż tak pyszne! I to, jak prosto i szybko się robi to wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.