sobota, 8 marca 2014

Placuszki z masłem orzechowym

Placuszki z masłem orzechowym

Placki z masłem orzechowym

Jeśli jesteście na diecie, powinniście jak najszybciej zamknąć zakładkę z tym przepisem. To prawdziwe śniadanie mistrzów dla wybrednych łasuchów, którym nie w głowie liczenie kalorii. Puszyste i grubaśne placuszki z dodatkiem banana i masła orzechowego wręcz  prosiły się o to, by podać je z bitą śmietaną. Gdy otworzyłam lodówkę wyciągnęłam jeszcze sos karmelowy i batoniki Snickers. Całość smakuje fan-ta-stycz-nie! Każdy powód jest dobry, by przygotować sobie takie smaczne śniadanie. 

Placuszki z masłem orzechowym przepis

PLACUSZKI Z MASŁEM ORZECHOWYM
Śniadanie Mistrzów #133

Składniki (na 7-8 sztuk):
[przepis własny]
  • 1 jajko
  • 3/4 szklanki mleka
  • 2 łyżeczki brązowego cukru
  • 2 lekko czubate łyżki masła orzechowego (lub więcej wg preferencji)
  • 1 szklanką mąki 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 banan
  • do podania: bita śmietana, plasterki banana, sos karmelowy, kawałki batonika snickers
W misce umieszczamy jajko, mleko, cukier, masło orzechowe, mąkę i proszek do pieczenia. Całość łączymy przy pomocy trzepaczki. Dodajemy pokrojonego w kostkę banana, mieszamy. Na patelni rozgrzewamy olej, przy pomocy chochelki nalewamy porcje ciasta. Smażymy z obu stron na rumiano. Podajemy z bitą śmietaną, plasterkami banana, batonikami i sosem karmelowym.

Placuszki z sosem karmelowym

Czas przygotowania: 10 minut.

18 komentarzy :

  1. To najgrubsze pancakes, jakie widziałam! Zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Istna rozpusta, ale dziś Dzień Kobiet, więc można, a nawet trzeba się trochę porozpieszczać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ile bym dała za takie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie jogurt naturalny wcinam i aż mi smakować przestał. Zdjęcia robią niesamowite wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zamykam! tylko się zachwycam i mam ochotę wypróbować jak najszybciej - grube, puszyste i słodkie <3 genialne i kropka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamykam! Idę i nie wracam bo moją dietę szlag trafi. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu... zabiłaś mnie tymi zdjęciami xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czysta rozpusta dla podniebienia: )

    OdpowiedzUsuń
  9. O, mój syn byłby zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ty namawiasz do takiego grzechu :) Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzeszysz!!!!! Zgadzam się z poprzednikami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, jakby zjeśc bez przybrania to i na diecie można:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochalam sie... Sa cu-do-wne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.