czwartek, 13 marca 2014

Nowe Somersby Blackberry Beer Drink

Nowe Somersby Blackberry Beer Drink



Lord Somersby dba o swoją świtę, jak nikt inny. Śpieszę więc do Was z informacją, że wkrótce na rynku pojawi się nowe Somersby Blackberry Beer Drink. Czym jest Somersby Blackberry? To napój piwny będący połączeniem piwa (45%) i napoju o smaku jeżynowym (55%).
Do tej pory na polskim rynku było dostępne jedynie Somersby o smaku jabłkowym. Teraz pojawia się nowy konkurencyjny produkt w postaci Somersby o smaku jeżynowym.


Jakie jest nowe Somersby Blackberry Beer Drink?

Nowy napitek Lordowskiej Mości rozlany został do charakterystycznych dla Somersby butelek o pojemności 400 ml. Zgrabną butelkę ozdabiają etykiety z dominującym kolorem fioletu i złotymi akcentami. Napój ma przyjemny owocowy zapach. Po przelaniu go do szklanki na powierzchni powstaje delikatna piana, która szybko opada. Przez cały czas obserwujemy malutkie bąbelki, które unoszą się w szklance. 



Smak nowego Somersby

Początkowo obawiałam się tego, czy nowe Somersby w ogóle przypadnie mi do gustu. Jeżyna to owoc lasu i tego typu smaki w napojach nie kojarzyły mi się nigdy zbyt dobrze. Tu jednak pojawiło się miłe zaskoczenie. Somersby Blackberry jest przyjemne w smaku, słodkie i lekko orzeźwiające. Najlepiej smakuje mocno schłodzone z dodatkiem kostek lodu, o czym informuje producent na tylnej etykiecie. Nie znajdziecie tu charakterystycznej goryczki typowej dla piwa. 
Somersby o smaku jeżynowym próbowałam zarówno ja, jak i Połówek. Przypadł nam  obojgu do gustu. Rzadko sięgam po słodkie napoje procentowe, jednak na nowy trunek Lorda z pewnością skuszę się od czasu do czasu. Szczególnie w okresie wakacyjnym. Mi przypadł do gustu bardziej, aniżeli popularny Somersby o smaku jabłkowym.


Dla kogo?

Przede wszystkim dla osób, które nie przepadają za charakterystyczną dla piwa goryczką i lubią słodkie akcenty w napojach. Moim pierwszym skojarzeniem było określenie Somersby Blackberry "piwem kobiecym". Połówek jednak szybko mnie poprawił, bo jak stwierdził i facet z chęcią spróbuje Somersby o nowym smaku. 



5 komentarzy :

  1. Musze koniecznie spróbować, bo lubię takie smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie wprowadzili piwa o smaku gruszkowym - piłam takie będąc na Węgrzech i bardzo mi smakowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na Cyprze ten smak Somersby jest dostepny od zeszlego roku:)
    To jeden z moich ulubionych napojow, ktory zastapil mi polskie Reddsy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.