poniedziałek, 10 marca 2014

Make bento, not war! #31

Make bento, not war! #31

Zestawy, które przygotowałam w ubiegłym tygodniu należą do ekspresowych. Bazowałam przede wszystkim na tym, co na co dzień gotowałam na obiad lub kolację. W pojemniku znalazł się kawałek kurczaka z niedzielnego obiadu, kapusta, którą gotowałam dla Teścia, schowany przed światem batonik owsiany. Aktualnie jestem w trakcie czyszczenia zapasów z zamrażarki i szafek, dlatego ograniczyłam zakupy do minimum. "Resztkowe" bento może być smaczne i do tego niedrogie.


Poniedziałkowe bento:
1) Pasta z makreli
2) Sałatka z wędzonym kurczakiem i selerem naciowym
3) Pieczony kurczak, kawałki papryki


Wtorkowe bento:
1) Pulled pork
2) Kasza jaglana, gotowane na parze brokuły, papryka i oliwki
3) Czerwona kapusta duszona w winie
4) Ogórki kiszone


Środowe bento:
1) Twaróg z domową przyprawą ziołową i jogurtem naturalnym, sałata
2) Kasza jaglana, pulled pork i kawałki papryki
3) Ogórki konserwowe, szynka szwarcwaldzka
4) Batonik owsiany


Czwartkowe bento:
1) Pasta jajeczna
2) Placki z marchewki i fety
3) Mozzarella, pomidor, sałata, oliwki
4) Ciastka czekoladowe z awokado


7 komentarzy :

  1. Wszystkie są pyszne, ale środowe szczególnie przypadło mi do gustu ;) Byłoby moim ulubionym!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja najbardziej poproszę placki z marchewki i fety<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię oglądać te Twoje benta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bento <3
    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na http://rozsmakujsiew.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-2014.html
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.