czwartek, 6 lutego 2014

Sałatka z nachosami

Sałatka z nachosami

Sałatka z nachosami przepis

W ramach naszego kolejnego wspólnego gotowania mieliśmy przygotować dowolne danie z wykorzystaniem popularnych nachosów. Ja postawiłam na szybką sałatkę z ich dodatkiem. Początkowo miałam podać ją z limonkowym winegretem, jednak ostatecznie zdecydowałam się na sos ranczerski. Zajrzycie do Maggie, Martynosi i Mirabelki i zobaczcie, co dobrego przygotowały.

Sałatka z nachos

SAŁATKA Z NACHOSAMI 

Składniki (na 2 porcje):
[przepis własny]
  • 2 miniaturowe sałaty rzymskie
  • 1 awokado
  • 1 krótki ogórek
  • 2 pomidory lub garść pomidorków koktajlowych
  • pół czerwonej cebulki
  • 120 g ugotowanej czerwonej fasoli lub z puszki, odsączonej i opłukanej
  • nachosy przygotowane z 2 tortilli
  • sos ranczerski (ranch dressing)
Sałatę siekamy. Awokado obieramy, wyjmujemy pestkę, owoc kroimy w kostkę. Kropimy sokiem z cytryny, by zapobiec ciemnieniu. Pomidory kroimy w kostkę (jeśli używacie koktajlowych możecie pozostawić je w całości lub przekroić na pół). Cebulkę siekamy w piórka. Ogórka obieramy, kroimy w mniejsze kawałki.W salaterce umieszczamy sałatkę, awokado, ogórka, pomidory, cebulę, fasolę, nachosy. Polewamy sosem ranczerskim i od razu podajemy. 

Czas przygotowania: 10 minut.

Przepis na sałatkę z nachosami w wykonaniu czytelników:


10 komentarzy :

  1. Ależ ona pięknie wygląda! Pokazowa wręcz na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie, tyle kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie spotkałam się z takim połączeniem, ale musi być pyszne!! A nan pewno pięknie się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna taka sałatka :) Ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sałatka wygląda tak apetycznie, że mam ochotę Ci ją porwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby takie zwyczajne składniki, ale jakże smakowite danie tworzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne masz sałatki już zapisałam dwie do wykonania:) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.