piątek, 24 stycznia 2014

Po Boy z klopsikami z tuńczyka

Po Boy z klopsikami z tuńczyka

Kanapka z klopsikami z tuńczyka

Po Boy to sandwich z regionu Luizjany, w którego skład wchodzi smażone mięso lub owoce morza. Najbardziej popularna wersja tej kanapki zawiera krewetki i z pewnością już niebawem zaprezentuję ją Wam na blogu. Dziś jednak chciałabym się z Wami podzielić przepisem znalezionym u Kevina. To po' boy ze smażonymi klopsikami z tuńczyka. Wypróbujcie koniecznie.

Kanapka z klopsikami przepis

PO BOY Z KLOPSIKAMI Z TUŃCZYKA
Śniadanie Mistrzów #116
Projekt Sandwich #11

Składniki (na 2 porcje):
[inspiracja: Kevin z Closet Cooking]

  • 1 puszka tuńczyka
  • pół czerwonej cebuli, drobno posiekanej
  • 1 żółtko
  • 1 łyżeczka majonezu
  • pół łyżeczki sosu Worcestershire
  • pół łyżeczki przyprawy cajun
  • bułka tarta do zagęszczenia masy (zużyłam 3 łyżki)
  • bułka tarta do obtoczenia klopsików
  • 2 krótkie bagietki lub bułki typu paluch
  • ulubiona sałata
  • kawałki pomidora
  • sos remoulade z Luizjany do polania
Tuńczyka odcedzamy, umieszczamy w misce i rozdrabniamy. Dodajemy cebulkę, żółtko, majonez, sos Worcestershire, przyprawę cajun, mieszamy. Warto spróbować odrobiny masy, by ewentualnie ją dosolić. Ja nie dodawałam soli do klopsików, nie było takiej potrzeby. Stopniowo dodajemy po 1 łyżce bułki tartej, aż do otrzymania zwartej masy. Formujemy klopsiki (lekko ściskając je w dłoniach), obtaczamy w dodatkowej bułce tartej. Na patelni rozgrzewamy olej, smażymy klopsiki ze wszystkich stron na złoto. Bułki rozcinamy wzdłuż, wkładamy na 2-3 minuty do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i opiekamy. Do bułek wkładamy klopsiki, listki sałaty, kawałki pomidora. Polewamy sosem i od razu podajemy.


Po boy przepis

Czas przygotowania: 25 minut.

10 komentarzy :

  1. Rewelacja, to coś w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. co za kanapka! wow :] godna żarłoka - mistrza łasucha! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje wypasione kanapki!

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobał mi się pomysł na klopsiki! ogółem calutki przepis na kanapkę jest świetny! coś sycącego, szczególnie idealne jako propozycja do pracy czy szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kanapki to ja rozumiem; )

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie to się prezentuje:) na pewno pysznie smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym takiego sandwitcha :) Szczególnie teraz! No i ten tuńczyk :) To przepis w sam raz na moją obecną tuna edukację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zjadłabym taką kanapkę ... pysznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.