środa, 29 stycznia 2014

Krem czekoladowy z awokado

Krem czekoladowy z awokado

Krem czekoladowy z awokado

Przygotowanie tego kremu zajmie Wam dosłownie kilka minut. Nie zawiera on żadnych produktów pochodzenia zwierzęcego a jego podstawą jest awokado. Teki krem idealnie smakuje na kromce razowego chleba z dodatkiem plasterków banana. 

Krem czekoladowy wegański

KREM CZEKOLADOWY Z AWOKADO
Zielona Środa #27

Składniki:
  • 1 awokado
  • 2 łyżki kakao 
  • 2-4 łyżki cukru pudru (lub zamiennika cukru, np. stewii)
  • pół łyżeczki ekstraktu z wanilii
Awokado obieramy, umieszczamy w rozdrabniaczu. Dodajemy kakao, ekstrakt i 2 łyżki cukru. Miksujemy na gładką pastę. W razie potrzeby dodajemy więcej cukru do smaku. Przechowujemy w lodówce do trzech dni. Krem możecie także wzbogacić o dodatek mielonych orzechów laskowych lub migdałów. 


Wegańska nutella

Czas przygotowania: 10 minut.

20 komentarzy :

  1. zjawiskowy krem:) mniammmm boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ja taki krem robię właśnie na bananach, ale na awokado chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała spróbować takiej bananowej wersji. Dzięki za podpowiedź!

      Usuń
    2. Ja wlasnie do awokado dodaje banana i zamiast cukru lyzke miodu, uwielbiam :)

      Usuń
  3. Oj pełna rozpusta na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, i jakie zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go, szkoda, że awokado już dziś zjadłam na bułce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten krem zdecydowanie stał się jednym z moich ulubionych i żałuję, że jeszcze nie wypróbowałam go na świeżym domowym pieczywie, na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nutella wlasnej roboty na dodatek z bananem :) Fantastic ! Do tego jeszcze awokado, mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do kremu zabieram się od daawna, ale mnie frapuje inna sprawa. Jaki to chlebek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 75 % na mące razowej z pestkami dyni. Może niedługo go powtórzę i podzielę się przepisem :)

      Usuń
    2. Mnie też to zafrapowało, bo myślałam że to jakieś pyszne cantucci!

      Usuń
  9. Aż ciężko uwierzyć że taki krem powstaje z awokado ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy krem! Uwielbiam go. :) Lubię też eksperymentować z dodatkami - ostatnio dodałam odrobinę cynamonu i migdały. Efekt był niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dzisiaj robię chleb na mące orkiszowej. zaczynam tydzień zdrowego odżywiania. oczywiście bez katowania i z umiarem :) fajny ten Twój krem, będę miała na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszny krem! Ostatnio bardzo "modny" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego trafiam na ten przepis o tej porze! O rany, palce lizać, jutro chyba wyczaruję ten krem w swojej kuchni!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda obłednie:) ..... nawet miałam dziś w planach awokado, bo wczoraj zjadłam ostatnie:) .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować na mojej małej alergiczce na laktozę. Oby posmakował. Wydaje się, że pomysł świetny, a tak banalny, że aż mi głupio, iż sama na niego nie wpadłam ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.