sobota, 14 grudnia 2013

Placuszki bananowe z czekoladą

Placuszki bananowe z czekoladą

Placki bananowe przepis

Te puszyste placuszki to prawdziwy rarytas dla wielbicieli słodkości. Podane z bitą śmietaną, kremem waniliowym i drobinkami gorzkiej czekolady nie tylko świetnie się prezentują, ale i smakują wyśmienicie. Koniecznie wypróbujcie przepis i przygotujcie sobie takie placuszki w leniwy weekend.

Po więcej przepisów zapraszam Was do działu

Placuszki z bananem przepis

PLACUSZKI BANANOWE Z CZEKOLADĄ
Śniadanie Mistrzów #102

Składniki (na około 7 sztuk):
[przepis własny]
  • 1 szklanka mąki z lekkim czubkiem
  • 3/4 szklanki mleka
  • 1 jajko
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1-2 łyżki cukru
  • 1 dojrzały banan
  • 4 kostki gorzkiej czekolady
  • do podania: krem pattisiere, bita śmietana, kawałki banana, tarta czekolada
W misce umieszczamy mąkę, dodajemy startą na małych oczkach czekoladę, jajko, proszek do pieczenia, cukier i mleko. Całość łączymy przy pomocy trzepaczki lub miksera. Dodajemy pokrojonego w kostkę banana, mieszamy. Na patelni rozgrzewamy olej, przy pomocy chochelki wlewamy porcje ciasta. Smażymy z obu stron na rumiano. Placuszki podałam z bitą śmietaną, tartą gorzką czekoladą, kawałkami banana i kremem pattisiere. 
Czas przygotowania: 10 minut.

14 komentarzy :

  1. Takie zestawienie musi być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zdecydowanie rarytas, uwielbiam takie słodkie placuszki! :)
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealne, weekendowe śniadanie :) Uwielbiam wszelkie placuszki, a takie z bananami są na pewno w moim TOP 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i jestem po śniadaniu, ale na ich widok zrobiłam się znów głodna :) koniecznie do wypróbowania
    uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie banana i czekolady to jest to ! Bije na głowę nawet masło orzechowe z bananem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Placuszki wyglądają mistrzowsko. Zdjęcia mnie wprost oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm...
    Ślinię się na ich widok! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne na chłodne zimowe poranki :) I do tego ciepłe kakao !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam jutro takie na śniadanie! Pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Królewskie śniadanie, prezentują się rewelacyjnie. Narobiłaś mi smaku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.