poniedziałek, 4 listopada 2013

Szybki konkurs z Zelmerem

Szybki konkurs z Zelmerem


Witajcie. Mam dziś dla Was bardzo szubki konkurs, w którym do wygrania są trzy zestawy ufundowane przez firmę Zelmer. Każdy zestaw składa się granatowego fartuszka z regulowanym zapinaniem na szyję oraz produktów firmy Knorr. Co trzeba zrobić, aby otrzymać taki zestaw? Wystarczy, że napiszesz mi, z jaką przyprawą lub produktem najlepiej Twoim zdaniem będą się komponować wymienione przeze mnie składniki (np. imbir-miód itp.). Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę trzy, które uznam za najlepsze i do tych osób powędrują zestawy. W przypadku identycznych zgłoszeń będzie liczył się czas wysłania wiadomości.

Oto one:
- szpinak
- limonka
- bakłażan
- imbir
- sezam

Odpowiedzi należy przesłać na adres filozofiasmaku(at)gmail.com (oczywiście zamiast (at) umieszczacie małpkę). Konkurs trwa przez 3 dni, czyli od dziś do do 6 listopada do godziny 23:59. Nagrody będą wysyłane tylko na terenie Polski. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście na blogu Filozofia Smaku. Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową. Pamiętajcie o podpisaniu się w mailu nickiem lub imieniem i nazwiskiem.

8 komentarzy :

  1. Fajny konkurs :) Wysłałam swoje propozycje :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy konkurs, oczywiście przystępuję do gry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszenie wysłane, teraz pozostaje oczekiwanie na wyniki :)
    Dorcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy konkurs, odpowiedzi wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, konkurs był. A ja przez choróbska dzieciaków nie śledziłam (mojej) filozofii regularnie i chyba się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.