piątek, 23 sierpnia 2013

Czekoladowa owsianka z malinami

Czekoladowa owsianka z malinami

Owsianka czekoladowa przepis

Nie ma nic lepszego, niż rozpoczęcie dnia od smacznej owsianki. Dziś chciałabym Wam zaproponować owsiankę czekoladową z dodatkiem malin. Jest to przepyszne połączenie, którego naprawdę warto spróbować. 

Owsianka z czekoladą przepis

OWSIANKA CZEKOLADOWA Z MALINAMI
Śniadanie Mistrzów #69

Składniki (na 2 porcje):
[przepis własny]
  • 500 ml mleka
  • 2 czubate łyżki nutelli
  • 100 g płatków owsianych
  • szczypta soli
  • do podania: jogurt naturalny, świeże maliny
W rondelku umieszczamy mleko, płatki, domową nutellę, sól. Doprowadzamy do zagotowania. Zmniejszamy ogień i gotujemy dalej przez 5-6 minut. Jeśli owsianka jest dla Was zbyt gęsta, dolejcie więcej mleka. Owsiankę rozlewamy pomiędzy dwie miseczki, podajemy z dodatkiem jogurtu i malin.

Owsianka z czekoladą

Garść śniadaniowych inspiracji znajdziecie w dziale
Całkowity czas przygotowania: 10 minut.

10 komentarzy :

  1. Taka owisankę to każde dziecko spałaszowałoby z chęcią.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianki zawsze i wszędzie!
    ps. Poznaję tą przemiłą krowę na ściereczce; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu dokupiłam jeszcze sobie kubeczek, talerzyki i pojemnik na ciastka :)

      Usuń
    2. Taak, krowa rządzi. Ja talerzyk również posiadam: ) Pojemnik na ciastka też bym sobie chętnie taki sprawiła, mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś? Bo tam, gdzie ja kupiłam były jedynie talerze: )

      Usuń
    3. Kupowałam w TK Maxx. Był jeszcze czajniczek do kompletu.

      Usuń
  3. U mnie tez wczoraj byla czekoladowa, na mleku migdalowym - poezja! Dodatek malin bardzo zacny, wszak maliny i czekolada bardzo sie lubia.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest pycha !! czekoladowa dziś i u mnie, tylko ja wolę dodać kostkę gorzkiej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na domowej nutelli, która w 75% składa się z gorzkiej czekolady.

      Usuń
  5. Hmm, nie wpadłabym na to by zamiast samego kakao dodać nutelli (u mnie miodelki, choć chyba niewielka różnica). Czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. no, na prawdę, śniadanie jak z bajki! idealne połączenie smaków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.