poniedziałek, 1 lipca 2013

Warzywa Strączkowe- edycja letnia 2013- ZAPROSZENIE

Warzywa Strączkowe- edycja letnia 2013- ZAPROSZENIE


Po raz kolejny zaczynamy zabawę związaną z akcją warzywa strączkowe. W tym roku akcja zostanie przedłużona i będzie trwała dwa miesiące (do końca sierpnia). Garść strączkowych inspiracji możecie odnaleźć w ubiegłorocznym podsumowaniu. Przypominam, że w edycji letniej do akcji dodajemy wpisy z wykorzystaniem bobu, fasolki szparagowej i groszku. 

A teraz w skrócie o zasadach akcji:
- Akcja trwa od 1 lipca do 31 sierpnia 2013
- Do akcji dodajemy przepisy opatrzone zdjęciem zawierające fasolkę szparagową, bób i groszek (nie mogą to być warzywa zakupione w formie już przetworzonej, odpada więc zapuszkowany groszek, bób lub fasola szparagowa)
- Do akcji nie dodajemy przepisów archiwalnych
- Każdy wpis powinien zostać opatrzony tytułem (proszę Was także o to, by w tytule lub treści znalazła się nawa potrawy. W roku ubiegłym spora ilość zgłoszeń nie zawierała nazwy przygotowanego dania)
- w zgłaszanych postach musi być umieszczony baner akcji (z mojego bloga, Miksera lub Durszlaka) lub aktywny link do tego zaproszenia
- przepisy możecie dodawać poprzez Durszlak, Mikser lub wysyłać bezpośrednio na mojego maila filozofiasmaku@gmail.com. Do udziału w akcji zachęcam także osoby nie prowadzące bloga. Możecie przesłać swoje przepisy wraz ze zdjęciami na mój adres mailowy. 
- proszę Was o nie zgłaszanie przepisów, w których bób, fasolka lub groszek stanowią jedynie dodatek do potrawy (chodzi o to, by nie dodawać przepisów np. na kotlet mielony obok którego położyliście ugotowany bób itp.)


12 komentarzy :

  1. Oj a ja wlasnie w sobote zastanawialam sie nad zakupem bobu, ale jeszcze cena mnie lekko odstraszyla. Thanks God for summer veggies!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... czemu na durszlaku jest informacja, ze akcja trwa od 4-go lipca a tu ze od 1-szego ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, na agregatorach trzeba wcześniej dodać akcję, inaczej oczekuje się 3 dni na jej start (pomimo akceptacji). Akcja normalnie trwa od dziś i przyjmuję wszystkie zgłoszenia od 1 lipca (najlepiej wysłać je do mnie mailowo).

      Usuń
  3. Fasolka szparagowa - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja, to będzie dla mnie dodatkowa motywacja! Już mam kilka pomysłów na bób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny na pewno wezmę udział. Potem powstaje skarbnica ciekawych przepisów:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, a ja własnie wrzuciłam przepis na risotto z bobem. Za wcześnie, damn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój przepis jak najbardziej możesz zgłosić. W końcu akcja trwa od 1 lipca ;)

      Usuń
  7. Szkoda, ze nie ma w bocznej szaplcie u Ciebie w blogu banerka kierujacego do zaproszenia do akcji- musialam sporo sie cofac strona po stronie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze umieszczam banerek i tym razem nie wiem czemu, ale zupełnie o tym zapomniałam. Zaraz to nadrobię. Przykro mi, że musiałaś marnować swój czas.

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.