sobota, 20 lipca 2013

Panino caprese

Panino caprese

Panino caprese

Panini przygotowuję zazwyczaj z ciabatty, jednak tym razem w ramach wyjątku podyktowanego lenistwem, za bazę do tych pysznych kanapek posłużył mi chleb. By przygotować te pyszne kanapki na ciepło wystarczy Wam kilka składników: domowe pesto, pomidor, mozzarella i bazylia. Wypróbujcie je koniecznie. Świetnie sprawdzą się na śniadanie lub kolację. 

Panino caprese

PANINO CAPRESE (WŁOCHY)
Śniadanie Mistrzów #60

Składniki (na 1 porcję):
Każdą kromkę smarujemy pomidorowym pesto (możecie odciąć z chleba skórkę skórkę). Na dwóch układamy plastry mozzarelli, pomidora, listki bazylii. Na wierzch kładziemy drugą kromkę (stroną posmarowaną pesto do środka). Grillujemy z obu stron, aż chleb stanie się chrupiący. Zamiast chleba możecie użyć do przygotowania panini ciabattę. Do przygotowania tych sandwichy możecie wykorzystać opiekacz do chleba. 


Panino caprese
Całkowity czas przygotowania: 10 minut.

5 komentarzy :

  1. mmm, pyszności! U mnie dziś też włoskie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pychota !! takie połączenie smaków to ja lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na śniadanie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trzeba mnie dlugo namawiac na takie sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.