poniedziałek, 1 lipca 2013

Make bento,not war! #10

Make bento,not war! #10

Minęło już 10 tygodni odkąd regularnie zaczęłam przygotowywać Połówkowi posiłki na wynos. Przez ten okres przygotowałam 42 zestawy. Poniżej wszystkie przygotowane do tej pory pudełka śniadaniowe. 


A teraz kolej na podsumowanie dziesiątego tygodnia:


Poniedziałkowe bento:

1) Nocna owsianka z jagodami goji, jogurtem naturalnym i truskawkowym curdem
2) Kurczak w domowej przyprawie do fajity plus chutney z ananasa


Wtorkowe bento:

1) Nocna owsianka ze słonecznikiem, żurawiną i truskawkowym curdem
2) Azjatyckie placuszki ze szczypiorkiem, sałata, pomidor malinowy i ogórki gruntowe

Środowe bento:

1) Placuszki  truskawkowe
2) Kurczak w occie balsamicznym i sałatka ryżowa z groszkiem, oliwkami, ogórkiem, suszonymi pomidorami i bazlią


Czwartkowe bento:

1) Placuszki z czereśniami
2) Stir-fry z kurczakiem, warzywami i czarnym sezamem

Piątkowe bento:

1) Granola truskawkowa (plus osobno jogurt naturalny)
2) Sałatka makaronowa  sosem koperkowym
3) Polędwiczki z kurczaka w ziołach i marokańska sałatka z kuskusem, ciecierzycą i rodzynkami 

4 komentarze :

  1. Twoje Bento sa dla mnie nieywzkle inspirujace :) Szkoda ze zazwyczaj za pozno wstaje zeby takie cuda zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boszszs,nie zazdroszczę współpracownikom,chyba kolejka choćby do oglądania stoi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał jakie to wszystko pyszne i kolorowe! Mój mąż ode mnie dostaje codzienne do pracy tylko kanapki :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.