niedziela, 16 czerwca 2013

Placuszki z truskawkami

Placuszki z truskawkami

Placuszki z truskawkami przepis

Po wczorajszej czekoladowej owsiance z truskawkami przyszła pora na waniliowe placuszki na serku homogenizowanym. Połówek przez pół dnia  chodził za mną i powtarzał, że to najlepsze placuszki, jaki do tej pory zrobiłam. Delikatne, mocno waniliowe racuchy to idealny pomysł na rozpoczęcie dnia.


Placuszki z truskawkami

PLACUSZKI Z TRUSKAWKAMI
Śniadanie Mistrzów #47

Składniki (na 6-7 sztuk):
[przepis własny]
  • 150 g serka waniliowego
  • 50 ml mleka
  • 80 g mąki
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • czubata łyżka cukru z prawdziwą wanilią
  • 1 jajko
  • 100 g truskawek
Przy pomocy trzepaczki łączymy serek, mleko, przesianą mąkę, proszek, jajko i cukier. Dodajemy pokrojone w kostkę truskawki (ja truskawki pokroiłam w plastry i kładłam po kilka sztuk na ciasto wylane na patelnię. Trudniej je przewrócić na drugą stronę podczas smażenia, dlatego polecam Wam drobniej pokroić truskawki i wymieszać je z ciastem naleśnikowym). Na patelni do naleśników rozgrzewamy olej. Smażymy placuszki z obu stron na rumiano. Należy uważać przy przewracaniu placuszków na drugą stronę, mają delikatną strukturę. Placuszki z truskawkami podajemy posypane cukrem pudrem lub z sosem czekoladowym. 

Placuszki z truskawkami przepis


Całkowity czas przygotowania: 10 minut.

14 komentarzy :

  1. Bardzo apetyczne placuszki. Zainspirowałaś mnie, żeby zrobić któregoś dnia placki z dodatkiem truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  2. kto ich nie lubi? ją takie pyszne ! ślicznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszne śniadanko!!! mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio tez na placuszkach z truskawkami :) Moj przepis będzie jutro :) Pięknie wystylizowalaś te pyszności!

    Miłej niedzieli,

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 minut, a takie niebo w ustach! :)

    Kolejna inspiracja! :)

    Udanej niedzieli!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie placuszki! U mnie serka homogenizowanego nie ma wiec jeszcze takich nie probowalam :) Pyszne sniadanko Malwinko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach,obowiązkowo muszę zrobić!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny pomysł:) miałam w zapasie zrobiony wcześniej mus truskawkowy, dlatego nie dodawałam owoców do środka, tylko polałam musem. I tak powstało fantastyczne drugie śniadanie. Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu. Z musem musiały być obłędne :)

      Usuń
  9. Wyglądaja pysznie:) .... choc dla mnie od kilku dni najlepszym śniadaniem jest owsianka z bananem i truskawkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam i są naprawdę wyśmienite a jakie puszyste - mam większą rodzinkę więc zrobiłam skladniki razy dwa

    Pyszne dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Ja chyba jutro pognam po truskawki i zrobię je ponownie na zakończenie sezonu. Polecam także placuszki na jogurcie z czereśniami. Delikatne i jeszcze bardziej puszyste.

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.