poniedziałek, 27 maja 2013

Make bento, not war! #5

Make bento, not war! #5

Za nami kolejny tydzień z bento. Zapraszam Was do zapoznania się z zawartością śniadaniowych zestawów. Który z nich najchętniej zabralibyście ze sobą do pracy/szkoły?


Poniedziałkowe bento:

1)Sałatka z kaszy kuskus, buraków i sera feta
2) Burgery z fasoli


Środowe bento:

1) Lekka sałatka makaronowa z mozzarellą i kaparami
2) Sałatka Waldorf


Czwartkowe bento:

1) Sałatka z komosą ryżową, mozzarellą i suszonymi pomidorami


Piątkowe bento:

1) Placuszki z kukurydzą i boczkiem
2) Sałatka z kabanosem i marynowaną cebulką

3 komentarze :

  1. Ja zamawiam placuszki z kukurydzą i boczkiem, bo nigdy takich nie jadłam :)

    Miłego dnia,

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bento sa po prostu wspaniale! :) Ja od jutra zaczynam przygotowywac sobie jezdenie do pracy, bo to co robia u mnie w pracy w "kantynie" to juz przestaje nawet przypominac jedzenie! Tragedia! Poza tym czas zrzucic nieco zbednych kilogramow i wziasc sie za siebie, no a przy okazji powstanie (mam nadzieje) kilka ciekawych przepisow! :) bardzo spodobal mi sie pomysl na kuskus z buraczkami i feta - chyba to pojdzie na pierwszy ogien:) dzis tylko zakupy, bo w lodowce mam tylko swiatlo i mozna zabrac sie za pichcenie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja poproszę to czwartkowe! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.