środa, 15 maja 2013

Koktajl truskawkowy

Koktajl truskawkowy

Koktajl truskawkowy

Koktajl truskawkowy to smak dzieciństwa. Przygotowuje się go niezwykle szybko, jest pożywny i niezwykle smaczny. Tym razem wzbogaciłam go o dodatek banana. Koktajl dosłodziłam miodem gryczanym, zamiast niego możecie użyć suszonych daktyli bez pestek.

Przepis dodaję do akcji Peli- Śniadanie w maju.

Koktajl truskawkowy

KOKTAJL TRUSKAWKOWY

Składniki (na 2 porcje):
[przepis własny]
  • 1 szklanka truskawek
  • pół szklanki jogurtu naturalnego
  • pół szklanki mleka
  • pół dojrzałego banana
  • 1 łyżeczka miodu (lub więcej do smaku)
Wszystkie składniki umieszczamy w kielichu blendera, miksujemy na gładką masę. Przed podaniem chłodzimy w lodówce. Jeśli koktajl jest dla Was zbyt gęsty, dolejcie więcej mleka. Zamiast miodu do słodzenia koktajlu możecie użyć suszonych daktyli bez pestek. Do koktajlu dodajemy 2-3 daktyle i miksujemy na gładką masę. 

Całkowity czas przygotowania: 5 minut.

9 komentarzy :

  1. Moje ulubione połączenie :)
    Jak mam "fazę" na koktajle to piję taki 2 razy dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie koktajle kojarzą mi sie z dzieciństwem :) i to jest bardzo miłe skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie koktajle na sniadanie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham truskawy, muszę zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj 2 takie szklaneczki poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez często robie podobne koktajle, zwłaszcza, zę dużo zamrożonych owoców mam jeszcze do dyspozycji:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.