środa, 1 maja 2013

Dietetyczne ciasteczka owsiane z bananem

Dietetyczne ciasteczka owsiane z bananem

Ciastka owsiane z bananem przepis

Co Wy na to, by będąc na diecie zajadać się ciasteczkami? I to nie byle jakimi, bo zdrowymi i niskokalorycznymi. Ich wykonanie jest niezwykle proste, wystarczą Wam tylko dwa składniki. Ciasteczka nie zawierają produktów odzwierzęcych, mogą je z powodzeniem jeść osoby będące na diecie wegańskiej. Jest to przepis podstawowy, który możecie wzbogacić o ulubione dodatki. 

Ciastka dietetyczne przepis

DIETETYCZNE CIASTKA OWSIANE Z BANANEM
Składniki (na 15 sztuk):
[źródło]
  • 2 bardzo dojrzałe banany
  • szklanka płatków owsianych
Obrane banany miksujemy blenderem. Wsypujemy płatki owsiane ( w razie potrzeby dodajemy ich więcej). Za pomocą łyżeczki kładziemy na matę silikonową porcje ciasta. Pieczemy przez około 15 minut w temp. 180 stopni. Ciastka nie są zbyt słodkie, możemy do nich dodać łyżkę miodu (w przypadku wegan dosładzamy je cukrem pudrem, ew. stewią). Możemy je wzbogacić o ulubione dodatki, np. posiekane orzechy, rodzynki. Jeśli dbacie o linię, warto dodać do nich 1 łyżkę otrębów żytnich. Przechowujemy je w pojemniku do 3 dni. Jedno ciastko (niedosładzane) zawiera 44 kcal.

Ciastka z bananem przepis

Całkowity czas przygotowania: 20 minut.

39 komentarzy :

  1. i żadnej mąki, nic?
    a to Ci dopiero!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najprostsze często najlepsze. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam je już kiedyś ...mnie osobiście smak nie zachwycił, ale to chyba kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, tylko dwa składniki ... Świetne te ciastka! :)) Zdrowe i smaczne, idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem dobry przepis :) Poza tym idealne do urozmaicenia. Dodam też, że można przecież dodać dowolny aromat :d
    Ciekawi mnie też, czy dodanie /ubitego/ białka nie zwiększyłoby objętości ciasteczek *a przy tym byłyby przecież bardziej dietetyczne, bo białko to marne kalorie^^*
    Wypróbuję, pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zjadłabym sobie takie ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czesto robie ;)) ale zawsze z dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zrobię swoje owsiane. Przypomniały mi się. A Twoje to widzę, że nad filozofią są podjadane.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają przepysznie , muszę sobie takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na diecie nie bywam, ale takimi ciasteczkami chetnie bym sie zajadala!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! świetne przepisy ;)
    będę tu częstym gościem ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne , trzeba zakupić banany i wypróbować :)))
    śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy03 maja, 2013

    Super pomysł!
    Nie wiedziałam, że jesteś weganką (chyba że nie jesteś, a ja źle zinterpretowałam Twoją wypowiedź na facebooku). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem od 10 lat na diecie wegańskiej :)

      Usuń
    2. Anonimowy03 maja, 2013

      I nie jesz tych wszystkich wspaniałości, które przyrządzasz??? :( Podziwiam!

      Usuń
  14. rewelacja .... w życiu nie wpadłabym na taki pomysł ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy04 maja, 2013

    A jak myślicie, czy banana można byłoby zastąpić innym owocem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować z prażonymi jabłkami.

      Usuń
  16. Anonimowy18 maja, 2013

    Zrobiłam i były pyszne! Tylko lekko zmodyfikowałam przepis: do połowy dodałam garstkę suszonej żurawiny, a do drugiej połowy trochę posiekanej gorzkiej czekolady. Na pewno będę je jeszcze robiła! / Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. A miód dodać do masy czy polać nim ciastka na końcu lub w trakcie pieczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód dodajesz do zmiksowanego banana.

      Usuń
  18. idealnie, coś w sam raz dla mnie! Przy najbliższej okazji zabieram się za działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealnie, coś w sam raz dla mnie! Przy najbliższej okazji zabieram się za działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie wyszły trochę za mało chrupiące. Nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są z gatunku chrupiących ciasteczek owsianych.

      Usuń
  21. Zrobiłam , pyszne
    http://kuchniaalicji.blogspot.com/2013/06/normal-0-21-false-false-false.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaraz biorę się za pieczenie! Dodatkowo dorzucę pestki dyni i trochę rodzynków;) idealne na przed treningową przekąske;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Możeby tak dodać czystego błonnika

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy04 maja, 2014

    Zrobiłam! :D Polecam... bardzo pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodałam kakao, orzechy, troszkę cynamonu oraz płatków kokosowych :) wyszły wyśmienite! Idealne do szkoły :D super przepis i polecam dodawać różne inne składniki do nich :) na pewno wyjdą wyśmienite

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytanie do przepisu. Płatki górskie czy błyskawiczne ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie.
      Ciasteczka wyszły super. Ja dodałem siekanych orzechów brazylijskich i rodzynek.

      Powiedz mi czy robiłaś coś może z wierzchem ciastek. Mnie wyszły bardziej szare (jak obity banan :) ) a tobie na zdjęciach wyszły takie ładnie. Kwestia pieca (mam starą kuchenkę z piekarnikiem na gaz)

      Usuń
    2. Cieszę się, że smakują. Co do koloru, to wydaje mi się, że kwestia użytego banana.

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...