sobota, 20 kwietnia 2013

Placuszki bananowe

Placuszki bananowe

Placuszki z bananem przepis

Bardzo rzadko przygotowuję słodkie śniadania. Jednak kiedy już to robię, najczęściej smażę naleśniki lub małe placuszki. Póki nie ma jeszcze polskich truskawek i innych sezonowych owoców, stawiam na dostępne przez cały rok banany. Takie placuszki są szybkie i bardzo proste w przygotowaniu. Możecie podać je z ulubionymi dodatkami. Ja do placuszków podałam domową nutellę oraz mleko.

Placuszki bananowe przepis


PLACUSZKI BANANOWE
Śniadanie Mistrzów #25

Składniki:
[przepis własny]
  • 100 g mąki pszennej razowej
  • 100 ml mleka
  • 1 jajko
  • 2-3 łyżki cukru
  • pół łyżeczki ekstraktu z wanilii
  • 2 dojrzałe banany
  • 3 łyżki wiórków kokosowych
Mąkę przesiewamy do miski. Dodajemy cukier, jajko i wlewamy mleko. Całość łączymy za pomocą trzepaczki lub miksera (ja robię to widelcem). Dodajemy ekstrakt, rozgniecione banany i wiórki koksowe. Dokładnie mieszamy. Na patelni rozgrzewamy tłuszcz, przy pomocy chochelki wlewamy porcje ciasta. Smażymy z obu stron na rumiano. Placuszki podałam z domową nutellą oraz mlekiem.


Całkowity czas przygotowania: 10 minut.


Więcej przepisów na smaczne śniadanie znajdziecie w dziale

13 komentarzy :

  1. To prawdziwe śniadanie mistrzów, bez dwóch zdań :) Pięknie wygląda, a zapewne cudownie smakuje. W końcu bananowe placki nie zawodzą!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, muszę koniecznie takie zrobic, już dawno planowałam jakieś bananowe :3

    OdpowiedzUsuń
  3. taką cudowną piętrową porcję zjadłabym z wieeelką przyjemnością!@

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam placuszki z bananami ;)
    udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bananowe - jedne z moja najulubieńszych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe śniadanie albo deser :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie robię słodkich śniadań, bo jeśli bym zrobiła, to po spożyciu takowego mój Łasuch najpewniej rzekłby "to deser już był, a na śniadanie co?" :D dla niego wszystko co na słodko, to deser :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze śniadanie pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkie i proste, ale fantastyczne. Zwłaszcza, że jak banany są dojrzałe, to nawet nie trzeba ich słodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne słodkie śniadanie. Bananowe placuchy są pyszne, zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie slodkie sniadania to wlasciwie norma, zwlaszcza w weekendy. Podobaja mi sie te placuszki, bo lubie wszystko, co bananowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.