niedziela, 28 kwietnia 2013

Moja Filozofia Smaku- Wyniki Konkursu

Moja Filozofia Smaku- Wyniki Konkursu


Dziś świętujemy trzecie urodziny Filozofii Smaku. Zgodnie z obietnicą chciałabym ogłosić wyniki urodzinowego konkursu. Nadesłaliście niespełna 100 zdjęć, które przedstawiają Waszą filozofię smaku. Muszę przyznać, że jest to pierwszy konkurs, w którym miałam tak duży problem z wyborem zwycięzcy. Zachwyciliście mnie niesamowicie! Nad wyborem zwycięzcy zastanawiałam się bardzo długo. Wasze prace były naprawdę wyjątkowe i pełne pasji. Wczoraj po godzinie udało mi się wybrać 16 prac, które najbardziej mnie urzekły. Dziś raz jeszcze bardzo wnikliwie je przeglądałam. Po konsultacji z kilkoma bliskimi mi osobami zdecydowałam, że sokowirówka powędruje do Pani Sandry Frej. Serdecznie gratuluję pomysłu i wyjątkowej filozofii smaku :) Na poniższym zdjęciu znajduję się właśnie praca Pani Sandry. Proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki nagrody na adres mailowy filozofiasmaku@gmail.com


Jak już wspomniałam, wybór zwycięzcy był niezwykle trudny. Chciałabym w konkursie wyróżnić jeszcze dwie osoby. Pierwszą z nich jest Pani Ewa Kruczek. Chciałabym wysłać Pani od siebie drobny upominek. Proszę o przesłanie adresu na mojego maila.


Drobny upominek powędruje także do Pani Kasi Ceran. Jej praca wyjątkowo przypadła mi do gustu i jest bliska także mojej filozofii smaku :) Pani Kasiu, proszę o adres do wysyłki na mojego maila.


7 komentarzy :

  1. Wszystkie naj z okazji urodzin :)
    Prace faktycznie są pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę :D :D :D dziękuję bardzo bardzo bardzo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji 3 urodzin bloga :) Oby tak dalej!

    Serdecznie pozdrawiam,

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam życząc kolejnych fanów Pani kuchni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.