poniedziałek, 7 stycznia 2013

Warzywa Strączkowe-edycja zimowa. Zaproszenie.

Warzywa Strączkowe-edycja zimowa. Zaproszenie.




Już po raz trzeci spotykamy się w ramach akcji Warzywa strączkowe. Nastała zima, przyszła więc i pora na zimową edycję akcji. W trakcie dwóch miesięcy przygotowujemy i gromadzimy przepisy z wykorzystaniem następujących warzyw strączkowych: grochu, ciecierzycy, soi, soczewicy, fasoli (bób, zielony groszek i fasolkę szparagową zostawiamy na edycję letnią).

Zasady akcji:
- akcja trwa dwa miesiące od 10 stycznia do 10 marca 2013 roku
- do akcji dodajemy przepisy zamieszczone w trakcie jej trwania (nie dodajemy przepisów archiwalnych)
- każdy przepis ma być opatrzony zdjęciem
- nie dodajemy wpisów, które zamiast tytułu mają umieszczony numer
- przygotowujemy przepisy, które w swoim składzie będą zawierać warzywa strączkowe (mogą być to warzywa gotowane, "zapuszkowane", w postaci kiełków)
- do akcji dodajemy przepisy z wykorzystaniem grochu, ciecierzycy, soi, soczewicy i fasoli
- akcja będzie się odbywać zarówno na Durszlaku, jak i Mikserze. Linki do przepisów możecie także przesyłać bezpośrednio na mój adres mailowy- filozofiasmaku@gmail.com
- każdy post musi być opatrzony banerem akcji bądź aktywnym linkiem do tego zaproszenia
- dodawane posty na Mikserze i Durszlaku są moderowane

Mam nadzieję, że dzięki tej akcji coraz więcej osób przekona się do warzyw strączkowych i wprowadzi je do swojej codziennej diety.



13 komentarzy :

  1. O, akurat wczoraj znalazłam zachęcający przepis na zupę z puszkowaną białą fasolą. Nada się na akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się przyłączę! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że będzie ta akcja - właśnie przymierzam się do przygotowania pasztetu z soczewicy i pasty z cieciorki, więc będzie w sam raz ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W wolnym czasie może pomyślę nad zrobieniem czegoś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo chętnie wezmę udział :) To była pierwsza akcja w której wzięłam udział jak założyłam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejeje! Ja właśnie ciągle groch gotuję i mielę i wymyślam :) Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciłam kochana znowu na blogspot miałam blog o wszystkim i ja,pies i ogród zdjęcia na pewno mnie pamiętasz zapraszam do wspólnego blogowania.Serdecznie pozdrawiam
    i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekalam na zimowa edycje tej akcji - na pewno dolacze!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam warzywa straczkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna akcja! mnie do strączkowych nie trzeba przekonywać, ale chętnie przekonam jakimś ciekawym przepisem któregoś sceptyka:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie dołącze ;) jak będziecie się umawiać na wspólne gotowanie,chętnie spotkam się z Wami w wirtualnej kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za pech, akcja trwała przez 2 miesiące, a ja na nią natrafiłam dwa dni po zakończeniu. Chętnie bym coś dorzuciła na mojego niekulinarnego bloga, bo warzywa strączkowe odkryłam dopiero po przyjeździe do Hiszpanii i nieodłącznie mi się z nią kojarzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.