niedziela, 13 stycznia 2013

Placuszki bananowe z ananasem

Placuszki bananowe z ananasem

Placuszki z bananem i ananasem

Dzisiejszą leniwą niedzielę rozpoczynamy od śniadania na słodko. W ramach dziewiątej odsłony cyklu Śniadanie Mistrzów przygotowałam placuszki z bananem, ananasem i mlekiem kokosowym. Są obłędne w smaku. Podałam do nich krem cytrynowo-kokosowy. Jako dodatek świetnie sprawdzi się także cukier puder, miód czy gęsty jogurt naturalny.

Placuszki z bananem i ananasem przepis

PLACUSZKI BANANOWE Z ANANASEM
Śniadanie Mistrzów #9

Składniki (na około 7 sztuk):
  • 100 g mąki pszennej razowej
  • 1 jajko
  • 100 ml mleka kokosowego
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • 40 g cukru (lub więcej, jeśli lubicie słodsze placuszki)
  • 1 dojrzały banan
  • 4 plastry ananasa z syropu, posiekane w mniejsze kawałki
Mąkę mieszamy z proszkiem do pieczenia i cukrem. Jajko mieszamy trzepaczką z mlekiem kokosowym i wlewamy do mąki. Mieszamy trzepaczką do połączenia się składników. Dodajemy rozgniecionego banana i pokrojonego ananasa. Smażymy na patelni z obu stron, aż placuszki ładnie się zrumienią. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Ja podałam je z kremem cytrynowo-kokosowym. 

Czas przygotowania: 20 minut

21 komentarzy :

  1. uwielbiam śniadania na słodko, Twoje placuszki wyglądają bardzo apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super placuszki uwielbiam je smakować
    Witam w niedzielę
    przyszłam na chwilę
    u mnie świeci słoneczko
    i mały jest mrozek
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe placuszki. Zatęskniłam za takimi pysznościami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny pomysł na leniwe, niedzielne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Banan, ananas... Wyczuwam słodki poranek :) Taka wieżyczka na pewno pomoże w miłym rozpoczęciu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. egzotycznie dzisiaj u Ciebie :) poproszę kilka na drugie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z mlekiem kokosowym... ach!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie śniadanie musi być pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę spróbować taką wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich jeszcze nie robiłam, dziś koniecznie wypróbuje i mam nadzieje, że dzieciaki polubią. Pozdrawiam i zapraszam http://niekoniecznieperfekcyjnapanidomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uśmiecham się do nich :]
    pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  12. super egzotyczne placuszki:) fajny pomysł:) mnie nigdy nie przyszło do głowy by dodać ananasa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. apetycznie wyglądają, ja dzisiaj na śniadanko postanowiłam się porozpieszczać świeżym pieczywem z masełkiem:) uwielbiam niedziele rano:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bananowe placuszki i jeszcze ananas , jak pysznie ! super przepis ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypadkowo trafiłyśmy w podobne smaki :) Ja w ten weekend robiłam pankejki z bananem i ananasem, też niedługo je wrzucę na blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie egzotyczne sniadanie to wspanialy poczatek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam a czy może być mąka biała typ 450 ? Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.