niedziela, 30 września 2012

Hiszpański mus czekoladowy

Hiszpański mus czekoladowy

Mus czekoladowy przepis

Hiszpański wieczór zakończył mus czekoladowy. Jeśli uwielbiacie słodkie desery, koniecznie musicie wypróbować ten przepis. Mus możecie ozdobić bitą śmietaną lub ulubionymi owocami. Ja postawiłam na minimalizm i posypałam go jedynie odrobiną skórki otartej z pomarańczy. 

Gęsty mus czekoladowy

MUS CZEKOLADOWY (HISZPANIA)

Składniki (na 4 porcje):
  • 100 g gorzkiej czekolady
  • 100 g masła
  • 60 g cukru
  • 3 jajka plus 2 żółtka
Masło rozpuszczamy w kąpieli wodnej z połamaną czekoladą. Odstawiamy do lekkiego ostygnięcia. 3 całe jajka i 2 żółtka miksujemy, dodając stopniowo cukier (przez około 3-4 minuty). Wlewamy rozpuszczoną czekoladę i miksujemy do połączenia składników. Całość rozkładamy między 4 kieliszki lub pucharki i wstawiamy do lodówki na kilka godzin, aż całość zgęstnieje. Dekorujemy według uznania.


Czas przygotowania: 15 minut.

28 komentarzy :

  1. taki mus zaserwować na dzień chłopaka to od razu się ucieszą ! słodko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny poranek z takim musem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Akurat mam ochotę na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten deser w kieliszkach wygląda pięknie, bardzo smakowicie i zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę pucharek :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm proste szybkie i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobić dobry mus czekoladowy jest dużo trudniej niż się wszystkim wydaje. Twój prezentuje się przesmakowicie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam w Barcelonie i baaardz mi smakował :-)
    Już się uśmiecham na samo wspomnienie smaku :-)
    Piękne zdjęcia! :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki deser umili każde spotkanie! Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam podobny, ten dodatek skórki pomarańczowej jest trafiony w dziesiątkę. Kocham wszelkie czekoladowe musy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mus czekoladowy, o ile nie jestem wielkim amatorem deserów to mus czekoladowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi wspaniale, a wygląda jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie takie minimalistyczne dekoracje lubie najbardziej. Musial byc pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj pychotka. Uwielbiam wszystko, co czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W ten sposób mogłabym kończyć każdy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach , jak myślę o takim musie to od razu buzia się śmieje i żołądek też. Ach wspaniałość nad wspaniałościami :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż ślinka cieknie... Uwielbiam musy czekoladowe, Twój też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiś czas temu też robiłam mus czekoladowy, ale z chili ;) Twój wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno tutaj nie byłem,a tyle ciekawych dań.Pozdrawiam.Muszę nadrobić zaległości i bywać tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.