czwartek, 30 sierpnia 2012

Konkurs ryżowy z Podravką- WYNIKI

Konkurs ryżowy z Podravką- WYNIKI

Uprzejmie Was przepraszam za opóźnienie w ogłoszeniu wyników, jednakże przysłaliście bardzo dużo smakowitych przepisów i wybór był niezwykle trudny. Niezwykle cieszy mnie fakt, iż Wasza wiedza na temat kuchni świata jest tak duża. 
Nie przedłużając- wraz ze sponsorem konkursu postanowiliśmy, że nagrody w konkursie otrzymują:

Miejsce pierwsze zajęła Ewa za swoją włoską zapiekankę ryżową z pulpetami, cukinią i mozzarellą. Niezwykle ciekawy pomysł na wykorzystanie ryżu Basmatti, połączenie oryginalne i bardzo smakowite. 


Miejsce drugie zajęła Anna Handke za nietuzinkowe danie pochodzące z kuchni australijskiej- Kedgeree z wędzonym łososiem. 


Miejsce trzecie zajęła Barbara Łącka za sycylijskie kuleczki ryżowe Arancini. Muszę przyznać, że danie to jest mi zupełnie nieznane. Niezwykle apetycznie prezentuje się na talerzu. Z pewnością i ja w najbliższym czasie przygotuję  takie kuleczki. 


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, a zwycięzców proszę o kontakt mailowy na adres filozofiasmaku@gmail.com w celu podania adresu do wysyłki. 

17 komentarzy :

  1. Dziękuję bardzo!!! I Gratuluję pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, bo Twój pomysł był świetny;)

      Usuń
  2. Za wszystkie orygianlne pomysly i przepisy, cudowne zdjecia i inspiracje- nominacja ode mnie do Versatile Blogger Award. Cieplutko i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie przepisy przecudowne, a najbardziej podobają mi się kuleczki ryżowe i zapiekanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, niezwykłe przepisy zasłużyły na nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same smakowite przepisy. :) Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie zdążyłem ukręcić niczego ryżowego, ale nagrodzone propozycje wyglądają obłędnie :) Zwłaszcza te ryżowe kuleczki mnie zaciekawiły, bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwinko, bardzo lubię klimat Twojego bloga, dlatego nominowałam Cię do Versatile Blogger Award, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście gratuluję zwycięzca, ale ja o czym innym... Malwinko pragnę złożyć Ci serdeczne życzenia z okazji Dnia Blogera! W podziękowaniu za Twój wkład w naszą piękną blogosferę oraz mnóstwo inspiracji wyróżniłam Twojego bloga jako jednego z moich ulubionych! Jak będziesz miała ochotę to zajrzyj: http://przepisoteka.blogspot.com/2012/08/3108.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło Paulinko!Dziękuję;)

      Usuń
  9. Wszystko takie kuszace... Gratuluje zwyciezcom!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Ciebie w zabawie Versatile Blogger Award. Bardzo lubię Twojego bloga i w pełni zasługujesz na nominację :). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Nominowałam Twojego bloga do Versatile Blogger Award! http://www.maxymonium.com/2012/08/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!


    Przepisy godne wypróbowania!


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.