poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Crostini z papryką i tymiankiem

Crostini z papryką i tymiankiem

Crostini z papryką i tymiankiem

Małe chrupiące kromeczki ciabatty z dodatkiem aromatycznych warzyw i ziół. Połówek uwielbia takie szybkie przekąski, ja również, tym bardziej, gdy nie mam za wiele czasu na gotowanie. Świetnie sprawdzą się jako lekka kolacja czy  przystawka na spotkanie z przyjaciółmi. 

Przepis dodaję do akcji Mopsika- Warzywa psiankowate

Crostini z papryką i tymiankiem

CROSTINI Z PAPRYKĄ I TYMIANKIEM (WŁOCHY)

Składniki:
[przepis własny]
  • 2 ciabatty 
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 duże papryki
  • opakowanie mozzarelli (125 g )
  • 2 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • łyżka octu balsamicznego
  • łyżka świeżego tymianku, drobno posiekanego
  • sól i pieprz do smaku
Ciabatty kroimy w kromki o grubości 1 cm. Grillujemy z obu stron na patelni, aż będą chrupiące. Jeden ząbek czosnku obieramy, kroimy na pół, nacieramy nim kromki pieczywa. Paprykę kroimy w kostkę. Na patelni rozgrzewamy tłuszcz, wrzucamy jeden posiekany ząbek czosnku, paprykę i smażymy przez około 5 minut. Doprawiamy solą i pieprzem, wlewamy ocet i wsypujemy natkę, smażymy mieszając przez minutę. Zdejmujemy z patelni i lekko studzimy. Dodajemy pokrojoną w kostkę mozzarellę, tymianek, w razie potrzeby doprawiamy do smaku. Nakładamy na grzanki i podajemy. 

Całkowity czas przygotowania: 15 minut.

30 komentarzy :

  1. Smaczne i do tego jeszcze uroczo wyglądają. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko, że tak szybko znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tanie, proste, smaczne, szybkie..czegóż chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają obłędnie, chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie moje smaki aż grzech, że jeszcze takich u mnie nie ma ;) Musze to szybko naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi ciekawie ,wygląda smacznie,ciekawe jak smakuję ;) cieszy me oczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... zjadłabym chętnie takie śniadanko :)) Chyba w weekend takie sobie zrobię ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam komentarz i chyba gdzies mi uciekł ;)) Pysznie wyglądają - i pewnie w weekend takie zrobie!

    PS. Mogłabyś mi wysłać jakies szczegóły na temat tego jak stworzyłaś u siebie pod kazdym postem 'lubię to' , tak,że widać ile osób polubiło dany post? jesli możesz to napisz na pavlinkaaa@gmail.com
    Z góry thx ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką prostotę, która przyprawia moje kubki smakowe o orgazm kulinarny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te maleńkie, włoskie cudeńka, choć wersji z papryką jeszcze nie ,,przerobiłam" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie wyglądają! bardzo lubię crostini z różnymi dodatkami. Z papryką jeszcze nie robiłam, ale przyjdzie pora i na takie, bo teraz w końcu sezon na paprykę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi zawsze brakuje pomysłów na lekką kolację, a Twój przepis wydaje się strzałem w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie crostini i bruschetty to wdzięczne przekąski :). Bardzo lubię. Pyszne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladaja swietnie, z checia bym sie skusila! A tymianek to jedno z moich ulubionych ziol.

    OdpowiedzUsuń
  16. KOcham taką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne na śniadanie, a tymianek akurat mam na parapecie, także składniki są :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie apetyczne, bardzo do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  19. Maggie wyjęła mi komentarz z ust :) Poproszę więc taką jedną kanapeczkę.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie:) dodaję także do obserwowanych :)
    mniaaaam, pysznie to wygląda i na pewno smakuje! Uwielbiam kuchnię włoską :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają przepysznie, będę musiała je kiedyś przyrządzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym z chęcią schrupał taką grzaneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. musi być pyszne nie widzę innej opcji, wygląda super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Te małe cudeńka kuszą...!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądaja obłędnie! każdy by się skusił na taką przekąskę ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Na takie przekąski zawsze się skusimy. Wyglądają obłędnie :-) pozdarwiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie świetne kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.