środa, 18 lipca 2012

Make bento, not war! Wyniki konkursu z Bentomanią

Make bento, not war! Wyniki konkursu z Bentomanią



Moi Drodzy, dwutygodniowy konkurs z Bentomanią dobiegł końca. Mam nadzieję, że wszyscy, którzy wzięli w nim udział, świetnie się bawili. Okazuje się, że wiele osób pierwszy raz spotkało się z tą sztuką, tym bardziej cieszę się, że  konkurs ten był okazją do przybliżenia bento większemu gronu ludzi. Przesłaliście mi ponad 30 zgłoszeń bento, jednakże tylko niespełna 20 z nich było Waszego autorstwa (pozostałe metodą kopiuj/wklej zostały ściągnięte z Internetu. Identyczne zgłoszenie dostałam nawet od dwóch różnych osób).
 Poniżej możecie zobaczyć, jakie apetyczne benta przygotowali uczestnicy. 



Muszę przyznać, że miałam ogromny problem z wyborem zwycięzcy, ostatecznie decyzję o wygranej pomógł podjąć mi mój Połówek. Bento Box i chustę furoshiki otrzymuje Gula, za wakacyjne bento, które stworzyła dla swojej 2,5-rocznej córeczki, zakochanej w Hello Kitty. Serdecznie gratuluję wygranej! Gula, proszę prześlij mi swój adres do wysyłki. 



9 komentarzy :

  1. Śliczne bento wygrało, może czas powiedzieć "bentujmy razem!!!"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna hello Kitty :) Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Może załapię się na jakiś inny konkurs z bento, bo niestety na urlopie robienie bento jakoś zeszło na drugi plan i nie starczyło na nie czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję:)
    Jest mi niezmiernie miło. Z radości pobiegłam do kuchni by wyczarować kolejne bento dla męża na jutro:) To naprawdę wciąga:)
    Malwinna, przede wszystkim Tobie dziękuję za możliwość poznania sztuki Bento:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu urocze bento:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem Hello Kitty Guli :)

    Pozdrawiam,
    Edith

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.