czwartek, 5 lipca 2012

Kuchnia Chińska 2012- PODSUMOWANIE

Kuchnia Chińska 2012- PODSUMOWANIE



Chciałabym Wam bardzo podziękować za udział w tegorocznej akcji Kuchnia Chińska. Łącznie w akcji wzięło udział 17 osób. W ciągu miesiąca czasu udało nam się zgromadzić 38 przepisów. Niestety sporą część przepisów musiałam odrzucić, ponieważ nie spełniały wymogów akcji (najczęściej był to brak źródła przepisu). Mimo wszystko zgromadziliśmy wspólnie smakowitą bazę dań rodem z kuchni chińskiej. Mam nadzieję, że będziecie z nich chętnie korzystać. 

Dania z drobiu:

Dania z wieprzowiną:

Dania z wołowiną:

Dania z rybami i owocami morza:
Dania wegetariańskie:
Napoje:

9 komentarzy :

  1. Panno M., dziekuję za pieczołowite podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci dziękuję za udział w akcji i smakowite przepisy. Mam w planach wypróbować Twój przepis na ziemniaczki z kminem ;-)

      Usuń
  2. Będę miała z czego wybierać, uwielbiam kuchnię chińską! Dziękujemy za zorganizowanie akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję link do tego posta i będę często zaglądać :) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za fajną akcję, na pewno będę korzystać z podsumowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za akcję i podsumowanie. Przy okazji dowiedziałam się, że "domrobiłam" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) już poprawiłam, pojęcia nie mam o czym myślałam, gdy to pisałam :*

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.