środa, 27 czerwca 2012

Pudding z białej czekolady

Pudding z białej czekolady

Pudding z białej czekolady

Kiedy pogoda nas nie rozpieszcza, warto przygotować sobie szybki deser z dodatkiem sezonowych owoców. Ten pudding robię bardzo często i dodaję do niego owoce, które mam akurat pod ręką. Gwarantuję Wam, że wystarczy mała szklaneczka deseru, aby Wasz humor od razu się poprawił :-)
Częstujcie się proszę!


Pudding z białej czekolady

PUDDING Z BIAŁEJ CZEKOLADY (GP EUROPY)

Składniki (na 2 porcje):
[przepis własny]
  • 500 ml mleka
  • 2 łyżki brązowego cukru
  • łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • 3 łyżki mąki kukurydzianej
  • 1 żółtko
  • 60 g białej czekolady
  • do ozdobienia: kawałki truskawek, listki mięty
Odmierzamy pół szklanki mleka, dodajemy do niego żółtko, ekstrakt i mąkę, dokładnie mieszamy. Pozostałe mleko wraz z cukrem umieszczamy w garnku i podgrzewamy. Wlewamy mleko z mąką, gotujemy ciągle mieszając, aż płyn zacznie się gotować. Zmniejszamy ogień, wsypujemy połamaną czekoladę, gotujemy chwilkę dalej mieszając, aż całość zgęstnieje, a czekolada się rozpuści. Przelewamy do dwóch dużych pucharków lub 4 małych. Ozdabiamy truskawkami i listkami mięty. Pudding możemy podawać na ciepło lub na zimno. Możemy go trzymać w lodówce do 3 dni. 


Pudding z białej czekolady

Całkowity czas przygotowania: 15 minut.

35 komentarzy :

  1. Bardzo w stylu mojego Mezczyzny - jest wielkim fanem bialej czekolady :) Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mojego M. też! :). Tylko biała czekolada dla niego istnieje :). Wspaniale to wygląda :)

      Usuń
  2. Ten pudding to taki bogatszy budyń, ale świetny! I tak ładnie go ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny deser! Ja bym poprosiła na poprawę humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej...Niebo w gębie.Muszę zrobić,no po prostu muszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie biała czekolada... chyba czas coś z niej poczynić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przemawia to do mnie i to jak! :) takie proste, a jakie musi być pyszne..

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam budyń, jak i białą czekoladę, więc dla mnie to połączenie doskonałe :)

    Serdeczne pozdrowienia,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za cudo! uwielbiam połączenie słodkiej, białej czekolady z owocami, które nieco tą słodycz przełamują, niebiański deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To by mi smakowało,bo lubię smak białej czekolady..chociaż niektórzy mówią , ze to nie czekolada.

    OdpowiedzUsuń
  10. do deserów z białą czekoladą nie trzeba mnie długo namawiać:))) mogę porcyjkę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, przepiękne to i już czuję, jakie smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebiański deser przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałaby mi się dzisiaj taka słodka szklaneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję, że baaaardzo by mi smakował:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie akurat poprawa pogody :))) Puding wygląda świetnie, robiłam kiedyś coś podobnego, ale tamten był strasznie słodki, a po zmniejszeniu ilości cukru bardzo rzadki. Tak więc następnym razem zamierzam zastosować Twój przepis jako bazę tamtego deseru.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super wygląda! Z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda niewiarygodnie pysznie. A ja uwielbiam białą czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  18. O jacie, aż mi ciary przeszły jak przeczytałam skład:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Częstuję się bardzo chętnie, bo pogoda u mnie kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda pięknie.
    szałowy, elegancki i powalający pudding. niebiański!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale apetyczny deser! W sam raz dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Robiłam już puddingi z czekoladą mleczną i gorzką, ale nie wpadłam na to, aby zrobić z białą. Dziękuję za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmmm uwielbiam wszytko z białą czekoladą :)skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powszechnie znany deser, a ja nigdy nie miałam okazji go zrobić. Uwielbiam wanilię i białą czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm, ciekawy przepis, idealny do mini deserków, spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się humor poprawia od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia a deser wygląda przepysznie :) Moje dzieciaki uwielbiają białą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniam! to musi być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda baardzo apetycznie :) muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.