niedziela, 29 stycznia 2012

II Festiwal Kuchni Arabskiej

II Festiwal Kuchni Arabskiej


Już po raz drugi chciałabym Was zaprosić do akcji tematycznej związanej z kuchnią arabską. Mam nadzieję, że podobnie jak w ubiegłym roku chętnie przyłączycie się do zabawy i w jej ramach przygotujecie pyszności rodem z arabskiej kuchni. Akcja będzie trwała cały luty, tak jak poprzednio.

Zasady akcji::
- akcja trwa od 1 II 2012 do 29 II 2012
- do akcji można dodawać przepisy przygotowane w trakcie jej trwania (nie dodajemy wpisów archiwalnych)
- każdy dodany wpis musi być opatrzony zdjęciem potrawy
- nie dodajemy przepisów, które zamiast tytułu mają numer
- akcja będzie się odbywać równolegle na Mikserze i Durszlaku
- wpisy na Durszlaku i Mikserze są moderowane
- każdy post musi być opatrzony aktywnym banerem akcji (z mojego bloga, Durszlaka lub Miksera) bądź aktywnym linkiem do zaproszenia znajdującego się na blogu (baner akcji w pasku bocznym to nie to samo, co baner w poście)
- uprzejmie Was proszę, byście zamieszczali we wpisach  tytuł akcji (jeśli oczywiście chcecie zastosować link zwrotny)
- garść inspiracji znajdziecie w ubiegłorocznym zaproszeniu (link),  podsumowaniu (link) a także na moim blogu (link)
- W ramach ścisłości podaję kraje arabskie (biorąc pod uwagę 21 członków Ligi Arabskiej oraz Autonomię Palestyńską):  Algieria, Arabia Saudyjska, Bahrajn, Dżibuti, Egipt, Irak, Jemen, Jordania, Katar, Komory, Kuwejt, Liban, Libia, Maroko, Mauretania, Oman, Palestyna, Somalia, Sudan, Syria, Tunezja, Zjednoczone Emiraty Arabskie. 


Serdecznie zapraszam Was do udziału w akcji ;-)




18 komentarzy :

  1. och z ciekawością bede was podglądac..w te mroźne dni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, podoba mi się! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... znów przeniesiemy się w świat orientalnych,
    wspaniałych smaków. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. A wczoraj przy goleniu zastanawiałem się czy będzie kontynuacja;-)
    Ba, nawet miałem wrażenie, że już gdzieś mi mignęło to Twoje zaproszenie i chciałem nawet dopytać co i jak w tym temacie, a tu proszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wczoraj przy goleniu zastanawiałem się czy będzie kontynuacja;-)
    Ba, nawet miałem wrażenie, że już gdzieś mi mignęło to Twoje zaproszenie i chciałem nawet dopytać co i jak w tym temacie, a tu proszę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę podglądać przepisy, bo kuchnia arabska kojarzy mi się z intensywnym smakiem różnorodnych przypraw, które uwielbiam!

      Ściskam mocno
      Monika

      Usuń
  6. Ja dolacze, bo uwielbiam arabska kuchnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wezmę udział, bo kuchnia arabska obfituje w tyle wspaniałych aromatycznych przypraw, że ciężko przejść obok niej obojętnie. :)

      Usuń
  7. Zachecajacy banerek, bardzo mi sie podoba ;))
    Az przyjemnie jest taki sobie zamiescic na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba banerek;)

      Usuń
    2. Nie tylko banerek, ale i akcja. Uwielbiam kuchnie marokanska.
      A banerek juz zamiescilam i dodalam przepis do akcji i mam nadzieje, ze mozna dodawac wiecej niz jeden przepis ;))
      Pozdrawiam serdecznie w ten jakze zimowy dzien !

      Usuń
  8. Jeszcze nie wiem z czym, ale chętnie dołączę. Nie przepuszczam okazji, by zjeść coś arabskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłaczam się do Festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodaję swój przepis na sałatkę z pomidorów,cebulki dymki i sera feta

      http://kuchniajosi.blogspot.com/2012/02/saatka-z-pomidorowcebulki-dymki-i-sera.html

      Dziękuję za mozliwość wzięcia udziału w Festiwalu.
      To moje pierwsze spotkanie i pierwsza samodzielnie przygotowana potrawa z kuchni arabskiej.

      Mam nadzieję, że ...do zobaczenia na III Festiwalu !!!

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Josiu też mam taką nadzieję;)Dziękuję za udział

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.