czwartek, 29 grudnia 2011

Warzywa strączkowe 01.01.12-20.03.12

Warzywa strączkowe 01.01.12-20.03.12


Chciałabym Was serdecznie zaprosić do akcji tematycznej związanej z warzywami strączkowymi. Są one niezwykle sycące i bogate w witaminy, idealnie wkomponują się w zimowe menu. Do warzyw strączkowych zaliczamy wszelkie odmiany fasoli, soczewicy, groch, soję, bób i ciecierzycę.  Akcja będzie trwać od 1 stycznia do ostatniego dnia kalendarzowej zimy. 

A teraz o zasadach akcji:
- do akcji dodajemy przepisy zamieszczone w trakcie jej trwania (nie dodajemy przepisów archiwalnych)
- każdy przepis ma być opatrzony zdjęciem
- nie dodajemy wpisów, które zamiast tytułu mają umieszczony numer
- przygotowujemy przepisy, które w swoim składzie będą zawierać warzywa strączkowe (mogą być to warzywa gotowane, "zapuszkowane", w postaci kiełków, czy też mrożone)
- akcja będzie się odbywać zarówno na Durszlaku, jak i Mikserze. Linki do przepisów możecie także przesyłać bezpośrednio na mój adres mailowy- m.lollypops@gmail.com
- każdy post musi być opatrzony banerem akcji bądź aktywnym linkiem do tego zaproszenia
- dodawane posty na Mikserze i Durszlaku są moderowane

Do akcji zapraszam sympatyków warzyw strączkowych, macie duże pole do popisu- sałatki, gulasze, zupy itp.- wszystko zależy od Waszej fantazji. 

18 komentarzy :

  1. Ciekawa akcji (dosyć szeroki zakres potraw), ładne zdjęcie na banerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na tą akcję, ciekawe, czy coś wymyślę? Na pewno, jest tyle czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yea :) Już zaczynam wertować przepisy w poszukiwaniu strączków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wezmę udział z pewnością :) zostawiłaś duże pole do wariacji na temat strączkowych, super!
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja dla mnie! Uwielbiam wszelkie strączki, ale coś ostatnio mam lenia i nie chce mi się ich gotować (puszkowych nie toleruję). To będzie świetny pretekst :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Kikimora- uwzględniłam te "zapuszkowane", ponieważ sama czasem korzystam z ciecierzycy w puszce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super z tą akcją ale ja nie jestem takim smakoszem

    Z daleka do Ciebie przybywam, więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię, ale pozdrowienia i życzenia zostawię.
    Za Twoją gościnność podziękuję.
    Uśmiechem przypieczętuję i dalej powędruję.
    Miło że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja bardzo chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wcześniej pisałam, że bardzo mi odpowiada ta akcja :) Dlatego oczywiście dołączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna akcja. Sama kiedys o takiej myslalam, ale na organizacje brak mi czasu. Na pewno wezme udzial.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno dolacze do akcji - mam juz w podoredziu kilka przepisow, ktore beda sie swietnie nadawac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze sie do zadnej akcji nie przylaczalam, ale do tej musze, bo to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się chętnie dołączę, bo warzywa strączkowe wprost uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam dołączyć swój przepis na pasztet z soczewicy, ale nie wiem czy robię coś źle, czy on nadal czeka na moderację? Dodałam baner na swojego bloga i do wpisu.

    Pozdrawiam

    http://www.tryingtocookandbake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, dziękuję :) Faktycznie gapa ze mnie, nie doczytałam, że musi być przy wpisie i dopiero później go dołączyłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Paulinko- nic się nie stało;) Zachęcam do dodawania innych tak smakowitych przepisów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej się cieszę że kod nie ma script -ów, pójdzie szybciej:) Już przeglądam coś ta ostatnio robiłam:) A Twoja akcja zmotywowała mnie do pewnego planu z czerwoną fasolą:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie strączkowe. Na pewno się dołączę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.