poniedziałek, 5 grudnia 2011

IV Bar Sałatkowy- Wigilijnie i świątecznie 2011

IV Bar Sałatkowy- Wigilijnie i świątecznie 2011





Z wielką przyjemnością chciałabym Was serdecznie zaprosić do IV edycji Barku sałatkowego, której tematem będą tym razem sałatki wigilijne i świąteczne. Tym razem gospodynią tej edycji jestem ja, za co niezmiernie jestem wdzięczna prowadzącej Barek, Peli. 


Teraz krótko o zasadach akcji:

- Aby przystąpić do akcji należy w czasie jej trwania (6 XII-26 XII 2011) dodać na blogu przepis opatrzony odpowiednim zdjęciem Waszego autorstwa (w akcji nie biorą udziału wpisy archiwalne)
- Przepis musi zawierać przynajmniej jeden z wymienionych składników- mandarynki, pomarańcze, goździki, cynamon, bakalie, ryby
- Sałatki mogą być zarówno wytrawne, jak i owocowe- wszystko zależy od Waszej fantazji 
- Posty muszą być opatrzone banerem akcji bądź aktywnym linkiem do tego zaproszenia. Można korzystać z baneru bezpośredniego bądź też baneru zamieszczonego na Mikserze
- Każdy przepis dodany do akcji musi być opatrzony tytułem (nie dodajemy postów bez tytułu lub z numerkiem zamiast tytułu)
- Swoje propozycje można dodawać na Mikserze, w komentarzach do tego posta, bądź wysyłając je bezpośrednio na mój adres mailowy (m.lollypops@gmail.com)
- Posty dodawane na Mikserze są moderowane 


Mam nadzieję, że tematyka tej odsłony Barku Sałatkowego przypadnie Wam do gustu. Pole do popisu jest ogromne- możecie przygotować różnej maści sałatki owocowe, czy też sałatki wytrawne. Zachęcam Was serdecznie do udziału. 


Kod banera do pobrania:

7 komentarzy :

  1. To jasne, że już się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A DZISIAJ POZDRAWIAM ŚWIĄTECZNIE,
    MIKOŁAJKOWO I BAJECZNIE

    Gdy Mikołaj przychodzi
    cieszą się dzieci, starzy i młodzi.
    Każdy swym okiem prezent chce skosztować,
    nacieszyć serce, duszy pofolgować.
    A gdy prezent jest w dychę trafiony,
    każdy jest z nas zadowolony.
    Więc gdy gwiazdka pierwsza spadnie,
    pomyśl o prezencie i to dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna tematyka barku, na pewno coś przygotuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, na pewno coś przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki zachęcam do wzięcia udziału w tej edycji- mamy spore pole do popisu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba w końcu wezmę udział w barze sałatkowym. Podoba mi się ta wersja świąteczna. Muszę tylko wymyśleć coś ciekawego:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.