poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kosmiczny mus

Kosmiczny mus


Dzisiejszy deser, to na prawdę wielkie słodkie szaleństwo. Mus wykonany jest ze znanych wszystkim batoników Mars. Z podanego przepisu wychodzą 4 małe porcje, ale uwierzcie mi, że jedna jest w stanie zaspokoić niejednego czekoladoholika. W pucharku na zdjęciach znajduje się jego podwójna porcja. Na pewno posmakuje on Waszym pociechom ;-) 


MUS Z BATONIKÓW MARS

Składniki (na 4 małe porcje):
[przepis pochodzi STĄD]
  • 4 batony mars o standardowej wielkości
  • 50 ml mleka
  • 3 białka (dałam dwa duże)
  • 4 łyżki kakao
Batony drobno siekamy, umieszczamy w metalowej misce wraz z kakao i mlekiem. Ustawiamy ją na garnku z ciepłą wodą i rozpuszczamy w kąpieli wodnej, cały czas mieszając. Odstawiamy do ostygnięcia na około 15 minut. Białka ubijamy na sztywno. Dodajemy łyżkę białek do masy czekoladowej i dokładnie mieszamy. Następnie dodajemy stopniowo pozostałe białka. Całość przekładamy do 4 małych pucharków i wstawiamy do lodówki na kilka godzin. Przed podaniem możemy ozdobić mus tartą gorzką czekoladą. 



31 komentarzy :

  1. Coś takiego...ale cuda. Wygląda fajnie i pysznie. Jak powiem mężowi, co zrobiłaś z batonów Mars to zaraz wykupi wszystkie w markecie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda kosmicznie smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny pomysł! Musi być smakowity ten mus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Marsów!!! fantastycznie:) dawno ich nie jadłam z rozsądku ale ten przepis przewazy szalę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kaloryczne i cudne :) poproszę jedną porcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham marsy!!! to musi być coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń
  7. mistrzostwo ! :D
    uwielbiam Marsy i na taki pomysl jeszcze nigdy nie wpadlam i pewnie bym nie wpadla. dzięki Ci, o wielka Panno Malwino za tą inspirację ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz takie coś widzę ! Niespotykane (na Ziemi) i z pewnością pyyszne : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki mus to faktycznie raj dla czekoladoholików! Świetny pomysł na wykorzystanie batonów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie również z tego kosmicznego musu wychodzi kosmiczna bomba kaloryczna xD Ale warto dla takich pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm... przepyszny! zapisuję do ulubionych i wkrótce wypróbuję:)
    p.s. Malwinko wyślij mi przepis na tę sałatkę toskańską, którą będziemy razem robić:)
    e-mail: imietelska@gmail.com
    dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  12. No, narobiłaś mi ochoty na takie słodkie szaleństwo! :D
    Można pewnie robić takie z różnych batonów. Ciekawe jakby tu smakował Twix albo Bounty? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O mniam mniam! Sama się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa byłam co się kryje pod tym tajemniczym tytułem:))) przesłodko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! Taki mus w sam raz na wrzesień!
    I własnie w tym miesiącu go na pewno wypróbuję:)
    www.kobiecemysli.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ahhh to musi być pysznee ;p coś mi się wydaje, że jutro wybiorę się do sklepu po marsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany, jaki ciekawy pomysł!
    hihi xd
    podoba mi się.


    http://www.karmel-itka.blogspot.com
    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł i fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poczułam się niczym w kosmosie ;-))



    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Malwi, coś wspaniałego :) aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiesz, że wczoraj myślałam o dodatku marsa lub snickersa do koktajlu owocowego z płatkami owsianymi. Ale o takiej czekoladowej bombie nie pomyślałam :)). Puszysty mus! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Kochana! To jest mus, cudo jakieś! ...kosmiczny jest;-))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten mus z Marsa wyglada oblednie! Czaje sie na niego od dluzszego czasu, ale teraz oznajmiam, ze czaic sie przestane i po prostu go zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już lubię ten mus, że o łyżeczce nie wspomnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko, ślinianki pracują mi jak oszalałe. Muszę zjeść coś dobrego dziś!!!

    kosmicznie mi się podoba!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami mnie najdzie taka ochota na coś słodkiego, że nie mogę się opanować.. Ten przepis jest w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mniam ....uwielbiam marsy ....wiec to musi być marsowe niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny pomysł! Koniecznie do wypróbowania. A jak myślisz, jakie batony nadawałby się jeszcze do tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, genialne, proste i na bank pyszne.. :)
    Sama to wymyśliłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.