piątek, 11 marca 2011

Festiwal kuchni arabskiej - PODSUMOWANIE

Festiwal kuchni arabskiej - PODSUMOWANIE


Festiwal Kuchni Arabskiej zakończył się jakiś czas temu- niestety nie miałam czasu dokończyć podsumowania. Starałam się wszystko dodawać na bieżąco- dziś okazało się, że nie zgadza mi się jeden przepis- mianowicie jednego brakuje. Tym samym po długich poszukiwaniach okazało się, że jest to Pilaw z bulgurem autorstwa Grumków. Jak widać uzbierała nam się spora ilość przepisów na różnej maści dania. Największą popularnością cieszyły się arabskie sałatki oraz dania z kurczaka. Znalazły się też przepisy na aromatyczne pasty i przyprawy. 
Raz jeszcze dziękuję wszystkim za udział w zabawie i zapraszam do zabawy w przyszłym roku. Jeśli kogoś pominęłam, bądź źle zlinkowałam- proszę o info- w końcu zawsze mogłam coś przeoczyć. 
I nie wiem jak Wam, ale mi bardzo miło było rozgrzać się tej zimy arabskimi daniami. 


Zupy:

Pieczywo:
Słodkości i desery:
Dania wegetariańskie:

Dania z drobiu:


Dania z wołowiny i jagnięciny:

Dania z owocami morza:


    Sałatki i przystawki:
    Mieszanki przypraw:

      8 komentarzy :

      1. Jej, ladnie poszalalysmy z arabskimi przepisami :) Na pewno bede zagladac do tego podsumowania w poszukiwaniu pysznych przepisow z tamtych regionow!

        OdpowiedzUsuń
      2. Fajne podsumowanie, będzie wygodnie szukać przepisów :) Dzięki za wspólną zabawę, zainspirowała nas do kulinarnych eksperymentów :)

        OdpowiedzUsuń
      3. Imponująca kolekcja przepisów. Malwinno, swoją akcją pobudziłaś mój apetyt na dania arabskie.

        OdpowiedzUsuń
      4. Przepraszam w naszym imieniu za zamieszanie;-))
        Fajne, tematyczne podsumowanie;-)

        OdpowiedzUsuń
      5. jak ładnie się zrymowało;)

        OdpowiedzUsuń
      6. Super podsumowanie!
        Zaraz umieszczę linka.:)

        OdpowiedzUsuń
      7. Mhmh.. pięknie wygląda ta przekąska na zdjęciu.. uwielbiam sery sery.. pomidory.. pomidory.. ;-D

        www.przysmakiewy.pl

        OdpowiedzUsuń

      Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

      .