czwartek, 12 sierpnia 2010

Sałatka z selera marynowanego

Sałatka z selera marynowanego

Sałatka z selerem ze słoika przepis

Rzadko używam na co dzień selera w kuchni. Najczęściej sięgam po seler naciowy, który dodaję do bulionu warzywnego. Od czasu do czasu zdarza mi się zakupić słoik selera konserwowego. Przygotowuję z niego najczęściej sałatkę, którą dziś Wam prezentuję. Połączenie marynowanego selera i ananasa jest naprawdę świetne. Sałatkę tę możecie podać na spotkaniu ze znajomymi, bądź zabrać ją do pracy i zjeść na drugie śniadanie. 


Wypróbujcie także przepis na sałatkę z 



Sałatka z selerem i ananasem przepis



SAŁATKA Z MARYNOWANEGO SELERA

Składniki:
  • słoiczek marynowanego selera (160 g po odsączeniu)
  • 200 g szynki drobiowej
  • 3 duże plastry ananasa z puszki
  • pół puszki kukurydzy
  • kilka kawałków marynowanej czerwonej papryki papryki
  • świeżo zmielony pieprz do smaku i sól (opcjonalnie)
  • majonez
  Selera odsączamy, kroimy w mniejsze kawałki. Dodajemy odsączoną kukurydzę, pokrojoną w kostkę szynkę i paprykę, cząstki ananasa. Przyprawiamy pieprzem i mieszamy z majonezem. 


Całkowity czas przygotowania: 10 minut.

13 komentarzy :

  1. mniam zapiszę przepis, bo wygląda wyśmienicie i do tego z selerem. pycha;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Seler marynowany wykorzystuję bardzo często w różnej wersji. Wszystkie mi smakowały:) Twoja równiez jest bardzo apetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. taka sałatka bardzo często gości na moim grillowym stole;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja takiej sałatki nie znałam, ale za to znam w innej wersji :)
    koniecznie zrobię też tą Twoją!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, a dzisiaj taką robiłam i miałam zamiar w bliskim czasie umieszczać u siebie...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja znam podobną wersję, jest smaczna

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak fanie wygląda :]mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja selerowa jestem więc to sałatka idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę!
    Przypomniałaś mi jak w zeszłe wakacje zajadałam się selerem marynowanym- zjadałam całe słoiczki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm..zrobiłaś mi na nią smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj bardzo mi się zachciało takiej sałatki, szkoda tylko, że Małżon już ze sklepu wraca :( chyba następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!!!! bardzo odpowiada mi ta wersja sałatki. Żadnych jajek i sera a konkretny smak. Pożeram dzisiaj na śniadanie więc słoik jedzie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Printfriendly