środa, 21 lipca 2010

Tostowe koreczki

Tostowe koreczki


TOSTOWE KORECZKI 

Składniki:
  • pieczywo tostowe
  • pomidorki koktajlowe
  • ulubiony kremowy serek kanapkowy, np. z ziołami, pomidorowy
  • szynka długodojrzewająca
  • wykałaczki
Bierzemy 3 kromki pieczywa- dwie smarujemy serkiem, kładziemy na  nim plasterek szynki.
Kładziemy jedną kromkę na drugiej i przykrywamy trzecią nieposmarowaną kromką. Odcinamy skórkę z tostów. W połowie długości boku wkładamy wykałaczkę i kroimy w poprzek. Na wykałaczkę nabijamy połowę pomidorka. Serwujemy jako przystawkę. 

11 komentarzy :

  1. Kapitalny pomysł ! Wyglądają tak apetycznie, że ręce i oczy same się do nich rwą :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają jak malutkie torciki z wisienką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taka kanapkowa alternatywa

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzą mi się z przedszkolem! ale mi fajne czasy przypomniałaś! dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutko się prezentują te kanapeczki:) Ja bym z chęcią się poczęstowała taką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karol Okrasa-pomysłowy gość. Bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwinko, spróbuj szynki hiszpańskiej. O wiele lepsza od Parmy.
    Pozdrawiam
    tmach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne! I niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja poproszę koreczka z szynką szwarcwaldzką, bo ją bardziej lubię niż parmeńską;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł! taki na jeden kęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam dzieciakom na kolację,bardzo im smakowały -do tego sałatka z feta i pomidorkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.