czwartek, 3 czerwca 2010

Sałatka porowa z czerwoną fasolą

Sałatka porowa z czerwoną fasolą

Sałatka porowa przepis

Kolejny przepis na prostą i szybką w przygotowaniu sałatkę. Tym razem jest to sałatka porowa z dodatkiem sera żółtego i czerwonej fasoli. Jeśli nie przepadacie za porem, możecie zamiast niego użyć szczypioru z cebuli dymki. 

SAŁATKA POROWA Z CZERWONĄ FASOLĄ

Składniki:
  • 4 jajka 
  • 1 por (tylko biała część)*
  • puszka czerwonej fasoli
  • 100 g żółtego sera, np. goudy
  • 2-3 łyżki majonezu 
  • pieprz kolorowy, sól
Jajka gotujemy na twardo, studzimy,obieramy i  kroimy w kostkę. Ser trzemy na tarce lub kroimy w kosteczkę, dodajemy pokrojonego w kostkę pora i odsączoną i opłukaną fasolę z puszki. Mieszamy z majonezem i doprawiamy do smaku solą i pieprzem.

*Zamiast pora do sałatki można dodać pęczek posiekanego szczypioru
** Sałatkę możecie przygotować wieczorem i kolejnego dnia zabrać ze sobą do szkoły lub pracy

Całkowity czas przygotowania: 20 minut.

7 komentarzy :

  1. ja też bym się skusiła na taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a muszę powiedzieć (a raczej napisać ;)) że robię podobną sałatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mojemu Lubemu tak smakowała, że musiałam dorobić kolejną porcję- i to podwójną;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm brzmi fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie zrobiłam, pycha, kocham sałatki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam 2 wersje ze szczypiorkiem i z porem Jednym smakowała bardziej wersja ostrzejsza z porem ,drugim wersja łagodniejsza ze szczypiorkiem Ale najlepszym dodatkiem był własnorecznie robiony majonez -Pycha!!!! i robi się go błyskawicznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.