niedziela, 6 czerwca 2010

Sałatka z cebulą marynowaną i kabanosem

Sałatka z cebulą marynowaną i kabanosem

Sałatka z cebulą marynowaną przepis

Sałatka, którą dziś Wam prezentuję, jest bardzo lubiana w mojej rodzinie. Przygotowuje się ją w dosłownie 5 minut, jest bardzo pożywna i smaczna. Na pewno przypadnie do gustu Waszym mężczyznom. Idealnie sprawdzi się jako jedna z przystawek podczas spotkania ze znajomymi. 

Sałatka z kabanosami przepis


SAŁATKA Z MARYNOWANĄ CEBULĄ I KABANOSEM 

Składniki (na 4 porcje):
  • puszka czerwonej fasoli
  • 4 duże kabanosy
  • słoiczek marynowanej cebulki
  • pęczek szczypiorku lub szczypior  z dymki
  • 3-4 łyżki majonezu
  • świeżo mielony kolorowy pieprz
Fasolę dokładnie płuczemy. Kabanosy kroimy w plasterki, szczypiorek siekamy. W misce umieszczamy fasolkę, odsączoną cebulkę, kabanosy, szczypiorek. Dodajemy majonez, doprawiamy pieprzem i dokładnie mieszamy.

*Sałatkę możecie przygotować wieczorem i kolejnego dnia zabrać ze sobą do szkoły lub pracy
  
Całkowity czas przygotowania: 5 minut.

4 komentarze :

  1. o, podoba mi się ta sałatka. taka nowa, taka której jeszcze nie widziałam. ten dodatek kabanosów szczególnie zachęca.

    roślinka urocza. przypomina mi kuleczki groszku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie ja zrobiłam po raz drugi. Za pierwszym razem dałam biała fasole - bo tylko taka akrualnie posiadalam i nie dalam szypiorku.I tak wyszla dobra. za drugim razem trzymalam sie skladnikow ( musze wykonczyc te kabanosy ;) i juz wiem ze mozna się tą sałatką naprawdę zachwycic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Monique- niezmiernie się cieszę;) to jedna z ulubionych sałatek mojego Połówka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejne ,niebanalne połączenie składników w salatce Idealna dla gości ,bo niespotykana Smaczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.