wtorek, 20 kwietnia 2010

Sałatka z makaronem i wędzonym kurczakiem

Sałatka z makaronem i wędzonym kurczakiem




SAŁATKA Z MAKARONEM I WĘDZONYM KURCZAKIEM

Składniki (na 3 porcje):
  • 100 g ulubionego makaronu
  • 2-3 łyżki majonezu
  • 2 średniej wielkości ogórki konserwowe
  • pół dużej wędzonej piersi z kurczaka (możemy wykorzystać także mięso z innych elementów)
  • pół puszki kukurydzy 
  • sól, pieprz do smaku
Makaron gotujemy al dente w lekko osolonej wodzie. Odcedzamy i przelewamy zimną wodą. Kiedy makaron ostygnie, dodajemy pokrojonego w kostkę kurczaka, ogórki, wsypujemy kukurydzę i doprawiamy pieprzem, solą i majonezem, mieszamy.

Całkowity czas przygotowania: 15 minut.

2 komentarze :

  1. zrobiłam dziś Twoją sałatkę i przyznam szczerze,że nie mogłam odgonić swojego chłopaka od talerza! Będę zaglądać częściej. Pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam sałatkę -dla mnie przeciętna tzn trzeba ją dobrze doprawić i zjeść po przygotowaniu wtedy jest dobra ,a może dałam zbyt dużo makaronu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoimi spostrzeżeniami na temat przepisów zamieszczonych na stronie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.